Valsing av bil med coilovers?

Anbefalte innlegg

Har holdt på nå i kveld og prøvd å valse skjermene på en golf 2.Har leigd en valse av ast performance her i bergen.Problemet er att valsen kommer alt for høyt opp på skjermen så får ikke begynt å valse nederst på kanten.

 

Er dette fordi bilen har coilovers?(Har justert de på maks høyde men gikk ikke likevel).Noe jeg har gjort galt?Er en standard valse med de normale innstillingene.Hadde jeg fått stilt hjulet på valsen med litt mer vinkel hadde det gått ,men det var det ikke mulighet til.

 

Noen tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har holdt på nå i kveld og prøvd å valse skjermene på en golf 2.Har leigd en valse av ast performance her i bergen.Problemet er att valsen kommer alt for høyt opp på skjermen så får ikke begynt å valse nederst på kanten.

 

Er dette fordi bilen har coilovers?(Har justert de på maks høyde men gikk ikke likevel).Noe jeg har gjort galt?Er en standard valse med de normale innstillingene.Hadde jeg fått stilt hjulet på valsen med litt mer vinkel hadde det gått ,men det var det ikke mulighet til.

 

Noen tips?

 

Har valse verktøy selv, og jeg løste problemet, ved å lage et lavere feste på valsa slik at den kunne valse en bil som er senket mye, men siden den ikke er din, prøvå å skru av tårne, og fest spindelen fast slik at den ikke rører seg, gjerne også en bokk under spindelen sånn at de ikke blir alt for lavt, Lykke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kva betalte du for å låna valsen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

koster 150.- for en dag.. men den har sett sine bedre dager den valsa der:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har valse verktøy selv, og jeg løste problemet, ved å lage et lavere feste på valsa slik at den kunne valse en bil som er senket mye, men siden den ikke er din, prøvå å skru av tårne, og fest spindelen fast slik at den ikke rører seg, gjerne også en bokk under spindelen sånn at de ikke blir alt for lavt, Lykke til

 

Takk for tipset.Skrudde nesten helt av skruen på tårnet da jeg holdt på og da gikk det nesten.Bare ett par cm som manglet.Men kan prøve å lage ett feste under tårnet på ett vis evt skru på org senk og se om det går med det.

 

Og 150kr for en dag.Fin pris om det hadde gått...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(litt OT her men) Har noen en slik valse og låne/leie i østlands området da?? skulle hatt mine buer ut noen mm : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.