Anbefalte innlegg

hei

Hadde et merkelig problem nå, bilen går ureint når man kommer over ca4k omdrininger. Merker det også litt på ladetrykket. Hva kan være feil? Har manuell ladetrykksjustering, større dyser, stor turbo, og justerbar bensintrykksregulator.

Hjelp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan det være samme problem som eg har? når turboen lader max så rykker det litt i bilen? Dette har blitt værre i det siste og nå tenkte eg å kjøpe ny pumpe og dyser og 4 bar trykk regulator for å sikre at bilen fikk nok bensin. så blir det pluggledninger og plugger etter det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en ekstra pumpe i motorommet, dette skjedde plutselig, har nesten nye plugger, pluggledning og forldeler og lokk... hmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja rimelig plutselig fusking hos meg også. Merker det tydeligere på høyere gear og tyngre belastning. spesielt 4 gear og motbakke med henger bakpå og full bil ellers for eksempel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kanskje være at du "bånner" LMM? Hvis du har org LMM kan den begynne å spøke litt ved litt over normale effektuttak. Bare et forslag. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje? Men nå har problemet gitt seg for nå, den ville plutselig ikke gå på alle 5 så jeg nappa opp en og en kontakt til dysene og fant ut at den ikke ville gå på 3`ern. Renset kontakten og alt var i skjønneste orden. Har vært på en 10mil lang testur nå og fikk den ikke til å fuske eller gå urent en eneste gang :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha! Me too try that.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.