#1 Skrevet Mai 10, 2006 Var hos TS-Racing i Fredrikstad i dag og fikk kjørt diagnose på Jetta'n. Fikk følgende feilmeldinger: 00523 - Føler for indsugningslufttemperatur (G42) . 30-00 - Afbrytelse eller kortslutning til plus 00522 - Føler for kølevæsketemperatur (G62) . 34-10 - Ingen feiltype registreret - Periodisk 00552 - Potensiometer for luftmængdemåler (G19) . 31-00 - Afbrytelse eller kortslutning til stel 00518 - Gasspjældspotensiometer . 31-00 - Afbrytelse eller kortslutning til stel 00525 - Lambdasonde (G39) . 03-00 - Intet signal Er det noen som har erfaringer rundt disse feilmeldingene? Jeg ser det står at det er brudd\kortslutning, men kan dette komme av defekte følere\pot.meter? Tenkte jeg skulle feilsøke en av dagene, men er litt usikker på om jeg bare skulle kjøpt nytt\brukt med en gang.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2006 noen som har noen synspunkter om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2006 virker som du har dårlig kontakt i en hovedkontakt til motorledningsnettet ditt!? er vel en slik multiplugg i motorrommet..!? lambadasensoren din virker ikke, sjekk også om kontakten til denne sitter som den skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2006 AHHHHHH! Selvfølgelig Den har vært litt dårlig før også den.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...