Til alle som skal til Halden 14.mai: Det finnes vaskemuligheter NÅ MED RABATTAVTALE!

Anbefalte innlegg

Tar meg herved friheten til å opplyse om at det i år finnes vaskemuligheter i nærheten av festningen.

Hvis dere kjører forbi innkjøringen til festningen, ligger det en sprell ny Esso-stasjon ca 200 meter frem. Stor, dobbel selvvaskehall og stor vaskeautomat. Selvfølgelig finnes det også andre forfriskninger der også! :)

 

Tenkte dette kanskje kunne være nyttig info for alle som vil vaske og shine bilen litt før utstillingen.

(og det har selvfølgelig ingenting å gjøre med at jeg jobber der..) :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(og det har selvfølgelig ingenting å gjøre med at jeg jobber der..) :rolleye:

Og da får vi selvfølgelig BILLIG vask der...!? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er så billig i utgangspunktet så! :)

På selvvasken kan det brukes både mynt og poletter. 20 kr pr polett. (holder med 2 pr bil som regel.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er så billig i utgangspunktet så! :)

På selvvasken kan det brukes både mynt og poletter. 20 kr pr polett. (holder med 2 pr bil som regel.)

Du får høre med sjefen om han ikke vil stille opp og gi klubbrabatt den ENE dagen i året da vet du! ;) Er ikke SÅ mye han taper på å gi bort gratis poletter mot fremvisning av medlemskort mellom 9 og 13 f.eks... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sjekke opp litt jeg. Han er litt av en WV-Audi fantast sjøl, så jeg skal prøve å "smøre" han opp litt. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

off topic: Kommer du med audien tommy(er litt spent)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve, må egentlig jobbe før jeg skal på jobb kl 16.00, for å si det sånn. Så no utstilling tror jeg ikke at jeg rekker. Men jeg må jo prøve å ta meg en tur opp og titte! Har ikke fått montert alt av lister og sånn ennå, så den hadde nok ikke vunnet no 1.premie uansett. Hehe. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg ordnet en rabattavtale, det blir halv pris på selvvask-poletter søndag 14/5 på Esso'n i forbindelse med utstillingen. Rabatten gjelder ved fremvisning av medlemskort.

Her er det også masse god drikke, mat, snacks osv. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra jobba. bynner å rigge istand til treffet etterpå. så nå er det ikke lenge igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.