#26 Skrevet Mai 23, 2006 Jeg hadde visst glemt å ta ut litt papir, som jeg la i røret for å tørke opp litt gugge. Papiret stoppa i gasspjellet, derfor lukket den seg ikke helt igjen. : dum : Nå funker alt bare meget bra. Bilen går som den skal... nesten. Kan merke ørlittegranne lugging enda, men den er nesten ikke merkbar. Blir å bytte rotoren også, så får vi se da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 23, 2006 hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 23, 2006 Jeg hadde visst glemt å ta ut litt papir, som jeg la i røret for å tørke opp litt gugge. Papiret stoppa i gasspjellet, derfor lukket den seg ikke helt igjen. : dum : Nå funker alt bare meget bra. Bilen går som den skal... nesten. Kan merke ørlittegranne lugging enda, men den er nesten ikke merkbar. Blir å bytte rotoren også, så får vi se da. flaaut. bra du fikk det til.. skal til med samme operasjon på min snart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 23, 2006 DAGENS TIPS: sammenlign alltid ny og gammel rotor før montering er de ikke lik bruker du ikke den nye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 23, 2006 lugging kan være att du skulle justert tending etter at du bytta fordelerlokk og rotor,men alle pluggene er bra?nok gnist?ikke for blaute?jeg bare slenger ut noen ideer her jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...