#1 Skrevet Mai 11, 2006 Så en svart Lambo Gallardo her i byen i går kveld. BIlen hadde SU-skilter (Bergen). Lurer på om noen her i byen eier denne? Kanskje noen i binders-familien på Fevik? Illustrasjonsbilde, den var prikk lik denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2006 Jepp det går en Galardo i Arnedal og ja den hører til her:) En jeg kjenner har lånt den av han som eier den. Han har også Porche Cayenne turbo, Range Rover ++ andre Lamborghinier ++ båter... Han er reder som et tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2006 Jepp det går en Galardo i Arnedal og ja den hører til her:) En jeg kjenner har lånt den av han som eier den. Han har også Porche Cayenne turbo, Range Rover ++ andre Lamborghinier ++ båter... Han er reder som et tips Han kjenner jeg og, han sa at jeg kikka veldig når jeg møtte han: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2006 Som man reder ligger man 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2006 Jepp det går en Galardo i Arnedal og ja den hører til her:) En jeg kjenner har lånt den av han som eier den. Han har også Porche Cayenne turbo, Range Rover ++ andre Lamborghinier ++ båter... Han er reder som et tips Da vet jeg hvem det er, han har hatt en hyggelig bilpark de siste årene. Aston Martin DB7 har han også hatt, konebilen var tidligere en Boxster. Han bor i et forholdsvis beskjedent, normal hus, men har en schvær yacht liggende på egen brygge i hagen... Har forøvrig også sett en Maserati 3200GT stå parkert på et par forskjellige plasser i Vikaveien på Hisøy den siste uken, mørk brun er fargen, og den er BR-registrert. Nydelig bil det også! Slik ser en 3200 GT ut, i tilfelle noen skulle være i tvil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2006 Bilen er forvørig solgt av Gisle på Autostrada i Skien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...