Anbefalte innlegg

"Bare" 248 pigger? Jeg har Lappi med 260 pigg. :nana::evil:

De svømmer litt på asfalt men er helt rå på snø og is.

Kjørte med de opp til og på banen i Funäsdalen. Ser jo ikke at stålpiggene er slitt en gang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok hehe.. Bruker de kun på bane da eller til vanlig også? Mye støy av de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JAM overtalte meg på vintertreffet han og siden mine er HELT utslitt skal jeg også gå for disse til neste år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte de fra jeg kjøpte de i januar til rett før påske. Kjørte ikke bilen hver dag men ganske ofte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem skaffer/forhandler Lappi dekk nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem skaffer/forhandler Lappi dekk nå?

 

Gundersen Motorsport

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg sjekka hadde Gundersen fremdeles slike dekk. Jeg kjørte inntil i fjor med dekka John-Arild og seinere Knut Erik hadde og festet på isbane var latterlig bra fram til Vålertreffet i fjor. Da ble det mannefall på piggfronten. Disse piggene er limt og flekser veldig lite. Derimot blir det mye varmgang i de når man kjører på bar asfalt, så det anbefales å ikke kjøre på de til og fra treff. Jeg gjorde dette selv de årene jeg hadde de, men nå er det definitivt slutt. Men det blir garantert et nytt sett når økonomien tillater det (og behovet vokser seg stort nok).

 

Forresten er slike gode dekk veldig besparende for bilen. På en så brei bane som i Sigdal har man såpass kontroll at det skal godt gjøres å dra i brøyta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg sjekka hadde Gundersen fremdeles slike dekk. Jeg kjørte inntil i fjor med dekka John-Arild og seinere Knut Erik hadde og festet på isbane var latterlig bra fram til Vålertreffet i fjor. Da ble det mannefall på piggfronten. Disse piggene er limt og flekser veldig lite. Derimot blir det mye varmgang i de når man kjører på bar asfalt, så det anbefales å ikke kjøre på de til og fra treff. Jeg gjorde dette selv de årene jeg hadde de, men nå er det definitivt slutt. Men det blir garantert et nytt sett når økonomien tillater det (og behovet vokser seg stort nok).

 

Forresten er slike gode dekk veldig besparende for bilen. På en så brei bane som i Sigdal har man såpass kontroll at det skal godt gjøres å dra i brøyta.

 

 

De har dekk, skulle sjekke pris til meg på 225/40-18 med 288 pigger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.