Anbefalte innlegg

Skal bestille meg plasmaskiver til coupe'en. Hvordan ser man om man har un4 eller vdo:confused: . Står det noen steder? takker for hjelp så er jeg sikker på at jeg ikke driter på leggen å bestiller feil!!!: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer veldig på dette jeg også.. ingen som vet noe? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står det ikke på skivene da? Om ikke annet så står det helt sikkert på baksiden av instrumenthuset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min står det VDO når jeg tar av det dekselet som sitter oppå rattstammen så du kommer frem til de to skruene som holder hele instrumenthuset på plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant som lars sier, man ser logoen når man fjerner øvre rattstammedeksel.

 

Klarte å ødelegge glasset på min med littegrann (men meget irriterende) lim. Fant ett løst glass på ebay, kjøpte det, men det var selvfølgelig UN4 når instrumentet mitt var VDO. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok.. tror det er VDO jeg har ut ifra bredden på tripp teller..

 

noen som vet om det er mye arbeid å sette på plasma skiver? Hvis jeg skal ha på chrome ringer uansett..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok.. tror det er VDO jeg har ut ifra bredden på tripp teller..

 

noen som vet om det er mye arbeid å sette på plasma skiver? Hvis jeg skal ha på chrome ringer uansett..

bump?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.