Olje peiling S4 blokk s2 bunnpanne

Anbefalte innlegg

Jeg har en AAN blokk som peilepinnerøret er borte på. Jeg har S2 (3b) bunnpanne og peilepinne. Vil dette gi riktig indikasjon hvis jeg kjøper peilepinnerøret til AAN blokka?

 

Hvis man ser i familiealbumet eller snakker med møller så er det jo en hel haug med peilepinnerør til S2/4/6. ER det virkelig så stor forskjell på dem, eller er det bare festeannordningen som er forskjellig??

 

Hos Møller vet de jo ingenting.......

 

: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selve peilepinne er lik på 3B og AAN

Men Røret var ikke likt.

Skal du bruke 3B bunnpanne ville jeg brukt 3B peilerør

Men om Røra er like lange vet jeg ikke.Regner med det er forskjell siden delenumra ikke er like på de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du spør pent så har jeg røret og peilepinnen fra blokka til deg:rolleye: :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DA spør jeg pent jeg Frank Andre! Hadde vært fint å få peilepinnen og røret som hører til blokka du solgte meg!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja greit det, når skal du ha den? Men du får den ikke gratis... vil ha en liten sittepå tur i bilen din når den er ferdig som takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal vi ordne! motoren er klar til bremsing over helga. Begynner å sette inn RS2 girkassa og sette sammen forstilling til uka, så jeg håper at bilen er klar innen en måneds tid...

 

Da veit jeg hva oppsettet mitt gir også, kanskje det kan gi deg tips om hva du skal gjøre med din.: vinke :

 

Erre mulig å få dela i løpet av helga??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja bare ring meg, har dela i garasjen hjemme så det er ca 2minutter fra lillestrøm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrende.... skal opp til Rælingen på lørdag ved 1900 tiden. Slår på tråden på dagen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.