#1 Skrevet Mai 12, 2006 Siden jeg ikke engang gidder å kontakte Sharif, har jeg hentet tilbud hos en lokal dekk-sjappe (Super Dekk). Han skulle ha 11 000,- for RS6 (replika) m 225/40-18 (Aurora) Hva sier dere dekkspesialister? Er dette for dyrt eller? Får jeg tak i denne felgen m/dekk billigere andre plasser, og hvor man får tak i sjappa, OG at de sender iløpet av 1-2 uker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2006 Ja jeg vet ikke jeg... 7500,- hos Sharif. Så da er det vel ganske surt å måtte betale det du må? På en annen side skjønner jeg frustrasjonen hvis det er slik at du har PRØVD å komme i kontakt med ham. Prøv en sms på 92021084, så kan det være du får svar av han. Jeg får ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2006 På en annen side så er det andre her på forumet som får levert RS6 hjem på trappa så da skulle det nok gå for deg også! Sjekk i tråden vedr Sharif. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2006 Ellers har jeg meget god erfaring med http://www.wheelie.no i Trondheim,hør på pris hos de og nevn at du er VACN medlem,da får du rabatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2006 Ellers har jeg meget god erfaring med http://www.wheelie.no i Trondheim,hør på pris hos de og nevn at du er VACN medlem,da får du rabatt. Ok, takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2006 Hans Jørgen: Snakk med Morten Lord of the rings...Han ordne deg greie prisa på felgpakka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2006 Hans Jørgen: Snakk med Morten Lord of the rings...Han ordne deg greie prisa på felgpakka.. Han med cab'en fra Lofoten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2006 Jupp det stemmer, forhandler vist for big-wheels.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 15, 2006 denne pakka kan jeg levers for 9500kr ink mva pluss frak tsom er max 600kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 15, 2006 denne pakka kan jeg levers for 9500kr ink mva pluss frak tsom er max 600kr Ikke billigere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 21, 2006 snakk med eiker! bestillte der å fikk felgane for 10 000 gratis frakt over hele landet, og leverer ganske kjapt ca 1 veke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 21, 2006 snakk med eiker! bestillte der å fikk felgane for 10 000 gratis frakt over hele landet, og leverer ganske kjapt ca 1 veke:) Kva slags dekk fekk du med da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 22, 2006 Handla dekk fra interdekk.no, bestilte Fredag - hadde dekka her på Tirsdag. Så du kan jo prøve dem Hans J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 23, 2006 Handla dekk fra interdekk.no, bestilte Fredag - hadde dekka her på Tirsdag. Så du kan jo prøve dem Hans J Skal jo ha både felg å dekk. Tror du dem er rimelige på slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 23, 2006 Vil bare skyte inn at hvis du forkuddsbetaler for felger m/dekk hos http://www.wheelie.no så sender de dette dagen etter og du har det 1døgn etter det igjen. Gratis frakt oxo! Får med Nankang Ultra Sport NS-II i 225/40/18 eller 235/40/18. Ring de og hør om de har inne du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 23, 2006 Skal du ha dei felgene så bør du være obs på alle hull i vegen inkl små hull , da disse felgene tåler dritt og ikke.no. Har selv Rs6 replika 8,5 x 18 med 235 40 18 avon zz1 dekk. 2 av mine felger blei kjapt skeive. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 23, 2006 Vil bare skyte inn at hvis du forkuddsbetaler for felger m/dekk hos http://www.wheelie.no så sender de dette dagen etter og du har det 1døgn etter det igjen. Gratis frakt oxo! Får med Nankang Ultra Sport NS-II i 225/40/18 eller 235/40/18. Ring de og hør om de har inne du. Fikk mail i dag fra de. De virker skikkelig seriøse faktisk (ikke mange av den slags i dag). 10700,- kr., og glemte nevne at jeg er VACN-medlem. Har som sagt en TT, blir det ikke litt feil med 235/40-18? (rulleomkrets & sånn) Bør jeg gå for 8 eller 8.5 toms felg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 23, 2006 Skal du ha dei felgene så bør du være obs på alle hull i vegen inkl små hull , da disse felgene tåler dritt og ikke.no. Har selv Rs6 replika 8,5 x 18 med 235 40 18 avon zz1 dekk. 2 av mine felger blei kjapt skeive. Ok, men hvor kjøpte du disse felgene da? Her er hva han fra http://www.wheelie.no skrev;"Felgene er produsert av Routes i Italia som også lager originalfelger. Vet at det finnes billige asiakopier av kopifelgene i markedet." Etter hva han skrev, skal disse visstnok være av bedre kvalitet enn dem som Sharif selger for eksempel. Men hva kan du forvente av felg og dekk til ca 10 000,- kr.? Skal man ha felger som tåler en "støyt", kan du i alle fall doble beløpet! Om man kjører i ett hull i veien, er det vel bare å få erstatning av kommunen eller vegvesenet (det bruker jo gå veldig greit ja: rolleyes ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 23, 2006 Har som sagt en TT, blir det ikke litt feil med 235/40-18? (rulleomkrets & sånn) Bør jeg gå for 8 eller 8.5 toms felg? De dekkene blir 1.7% for store. 225 er riktig i 18 med 40 profil. Jeg hadde valgt 8,5 felg. Lykke til med felgvalget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 24, 2006 Ok, men hvor kjøpte du disse felgene da? Her er hva han fra http://www.wheelie.no skrev;"Felgene er produsert av Routes i Italia som også lager originalfelger. Vet at det finnes billige asiakopier av kopifelgene i markedet." Etter hva han skrev, skal disse visstnok være av bedre kvalitet enn dem som Sharif selger for eksempel. Men hva kan du forvente av felg og dekk til ca 10 000,- kr.? Skal man ha felger som tåler en "støyt", kan du i alle fall doble beløpet! Om man kjører i ett hull i veien, er det vel bare å få erstatning av kommunen eller vegvesenet (det bruker jo gå veldig greit ja: rolleyes ) Blå ring i Haugesund. dem var ikke villige til å gi meg nye eller fixe de 2 som var blitt skjeve. dem presterte jo å si at bilen min er jo stor og tung da ,, jaja sa jeg men en rs6 er faen meg tyngre forbannede idioter det derre. Vegvesenet ja hehhe glem det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...