#1 Skrevet Mai 12, 2006 Er på Jevnaker i helga, og hadde seriøse problemer med ladetrykket på bilen på vei opp fra Vestfold i ettermiddag. Det må selvfølgelig feile på sånne morsomme steder som Lieråsbakene og Eggebakka. Hadde problemer med å holde følge med et vogntog opp eggebakka i sta. Utrolig frustrerende!! Lurer derfor på om noen på Ringerike eller Hadeland et sted kunne hjelpa meg å fått lest ut feilkoder i løpet av helga. Skulle gjerne fått til en kriseløsning før jeg skal hjem på søndag kveld. Er ganske fleksibel mtp tid og sted Sjekk feil-tråden min for nærmere beskrivelse. N75? LMM? Turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2006 Har svart i den andre tråden din. Eneste JEG får gjort desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2006 Har Vag-Com. Sjekk pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...