Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode tips på hvordan jeg får fjerna alle de jæ**a insektene som har bestemt seg for å sette seg fast på front fangeren? min:ridder:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sleik dom vekk! masse næring.

 

 

Fra spøk til revolver:)

Prøv insect remover eller noe i den duren..får kjøpt på besnin stasjon..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sablex hos Esso er bra... men du må nok polere på nytt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,får prøve litt i morra. De insekts removerne jeg har prøvd før har ikke funket særlig bra men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen gode tips på hvordan jeg får fjerna alle de jæ**a insektene som har bestemt seg for å sette seg fast på front fangeren? min:ridder:

 

Kjøp flaska til Turtle Wax "Insekt Remover". Spray på våt flate og vask av sammen med svampen i vaskevannet. Har brukt denne flere ganger og her helt rå, trengs ikke si mer, er helt overlegen!

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp flaska til Turtle Wax "Insekt Remover". Spray på våt flate og vask av sammen med svampen i vaskevannet. Har brukt denne flere ganger og her helt rå, trengs ikke si mer, er helt overlegen!

 

Mvh

 

 

Kjøpte denne i går , fungerer glimrende : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å pusser bil nå, og prøvde den flaska fra Turtle Wax med insect remover, og den tok alt som var av insekter! Anbefales mye! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sleik dom vekk! masse næring.

 

He he...

Bra om du er kroppsbygger. Bare proteiner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å pusser bil nå, og prøvde den flaska fra Turtle Wax med insect remover, og den tok alt som var av insekter! Anbefales mye! :)

 

^

 

What he said, meget fornøyd..

Men er det noen som har formening om hva dette gjør med f.eks high gloss protection??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

^

What he said, meget fornøyd..

Men er det noen som har formening om hva dette gjør med f.eks high gloss protection??

 

Må nok regne med at denne tar det meste, om ikke alt av din gloss protection.

Det som er drit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur i USA i sommer, og her er resultatet etter 20 min kjøring sent en kveld!!! Var akkuratt som å kjøre i regn. Vi kjøpte en spesiell svamp med ett nett rundt. Det funka bra, men jeg tror det er litt tøft mot lakken. Funka uansett!

1.JPG

2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en utrolig bra "insekts-svamp". Tror det er Sonax som har laget den. Kjøpte den på den lokale VAG forhandleren. Denne har en side som ser ut som stålull og en side med skinn. Den siden med skinn er for viskerne og den stålull-lignende siden er for å fjerne innsekter. Det ser skummelt ut å bruke den, men jeg har enda ikke fått noen riper i lakken etter å ha brukt denne. Er bare å stryke svampen over et par ganger å merket er HELT borte. Bruker den både på karosseriet, skiltet, lyktene og på in.Pro Chrome speilhusene mine.

 

Edit: Klarte å finne ett bilde av den

 

829020_BB_00_FB.EPS.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte en liten gul insektsvamp på bilxtra til 8 kroner eller noe. Den ser også skummel ut å bruke (lage riper). Har ikke fått prøvd den enda, men satse på at den funker:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.