KW variant 1 eller KW variant 2

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd begge? Og er det eneste forskjellen på variant 1 og 2 at variant 2 har justerbar rebound? Ellers er alt likt?

Og trenger jeg disse justerings mulighetene til gate bruk? justerer noen av dere som har justering av rebound dette noen gang eller har dere bare montert det og siden aldri gjort noe mere med dette?

Og er det gass eller olje dempere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har prøvd begge? Og er det eneste forskjellen på variant 1 og 2 at variant 2 har justerbar rebound? Ellers er alt likt?

Og trenger jeg disse justerings mulighetene til gate bruk? justerer noen av dere som har justering av rebound dette noen gang eller har dere bare montert det og siden aldri gjort noe mere med dette?

Og er det gass eller olje dempere?

Kw v1 har kun justerbar høyde, mens kw v2 ha justerbar høyde og hardhet, kw v3 har justerbar høyde,hardhet og rebound.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg fikk til svar på samme spørsmål for en tid tilbake så er det ikke noe serlig vits å gå for versjon 2. Versjon 3 trenger du ikke om du ikke skal kjøre mye på bane.

 

Eneste med versjon 2 er at om den begynner å bli litt myk etter en tid så har du muligheten til å justere den litt hardere.

 

Jeg hadde gått for vers 1 tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kw v1 har kun justerbar høyde, mens kw v2 ha justerbar høyde og hardhet, kw v3 har justerbar høyde,hardhet og rebound.

 

 

Kw v2 har justerbar høyde og rebound, ikke hardhet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er alle KW justerbare sett rustfrie? Eller finnes de bare i vanlig stål. Mener jeg så det på ebay. Og det er oppgitt et annet delenummer enn hos Amptunung

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.