#1 Skrevet Mai 13, 2006 Hei! Kjøpte nylig en -93 passat td til en billig penge. Da bilen kom hjem lot jeg bilen stå på tomgang, med det resultatet at den kokte. Etter mye om og men fant jeg ut at vifta ikke starter. Sjekket sikringen og den var gåen. Jippi tenkte jeg,men vifta starter fortsatt ikke. Satte strøm på den og ja, den virker... Noen som har et tips på hva som kan være galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2006 termostaten for vifta er gåen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2006 termostaten for vifta er gåen Ok. Meneh... noen som vet hvor denne ligger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2006 den sitter på radiatoren på venstre side mener jeg. hvis du tar av kontakten og jomper to ledninger der og da hvifta starter så er det føleren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2006 den sitter på radiatoren på venstre side mener jeg.hvis du tar av kontakten og jomper to ledninger der og da hvifta starter så er det føleren Da er det nok føleren ja. Gjorde akkurat det du skriver og den starter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2006 Da er det nok føleren ja. Gjorde akkurat det du skriver og den starter... Jeg har det samme problemet.. Hva mener du med å jumpe to ledninger for å sjekke om vifta starter? Hvor akkurat sitter denne føleren? jeg kan ikke se noe på venstresida på radiatoren min.. ledningene går inn på høyre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2006 føleren sitter på siden av radiatoren og du skal jumpe: rød/hvit mot brun og så kan du test og jumpe rød/svart mot brun da skal vifta starte , og du får testet om begge hastighetene på vifta virker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...