g60 turbo går dårli!!hjelp!

Anbefalte innlegg

Problemet er at når jeg drar ut bilen på turtall så kommer den skikkelig og så dabber det av litt før den kommer skikkeli igjen.

ettertenner og når jeg girer, tenninga er 10 grader fortenning. Litt dårlig forklart men er vel kanskje noen som har en løsning på problemet mitt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er chippen tilpasset oppsettet ditt ?

Har problemet altid vert der etter turbo ombygging ?

 

10 grader er vel egentlig en del ? org er 6 ? Hvor mye lade trykk har du ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være du lader for mye da? Map sensor skal vel ikke klare mer enn rundr 1,1-1,2 bar har jeg blitt fortalt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags oppsett har du da?

 

Chip (og hvilken spec er chippen til)

Turbo

Manifold

Dyser

FPR

Ladetrykk

MAP-sensor

 

Sjekk at reimhjulet på veiva de sitter som det skal.................

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags oppsett har du da?

 

Chip (og hvilken spec er chippen til)

Turbo

Manifold

Dyser

FPR

Ladetrykk

MAP-sensor

 

Sjekk at reimhjulet på veiva de sitter som det skal.................

 

 

Rpm chip, t3 super60,3,5bar fpr, 260 graders? turbokam,grønne dyser atp manifold,org map sensor.Skifta lambda og da gikk han reint men synes han går litt dårlig..Kan det ha noe med at jeg ikke har montert kammen enda og gjøre? har forresten 1 bar trykk på 6000 rpm. chipen jeg har fått står det rpm på skal være til org. dyser og 3,5 bar fpr og turbokam med t3 turbo og 1,1 bar trykk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er at når jeg drar ut bilen på turtall så kommer den skikkelig og så dabber det av litt før den kommer skikkeli igjen.

ettertenner og når jeg girer, tenninga er 10 grader fortenning. Litt dårlig forklart men er vel kanskje noen som har en løsning på problemet mitt?

 

 

Se på reimhjulet ditt på veiven. Har hatt 2 g60 motorer, med samme symptomene som du forklarer her. Det som skjedde der var at det ble kast i reim hjulet, og reg reimen hoppet en tann. Motoren tåler en tann feil, men tenningen bli veldig veldig feil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.