#1 Skrevet Mai 13, 2006 Problemet er at når jeg drar ut bilen på turtall så kommer den skikkelig og så dabber det av litt før den kommer skikkeli igjen. ettertenner og når jeg girer, tenninga er 10 grader fortenning. Litt dårlig forklart men er vel kanskje noen som har en løsning på problemet mitt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2006 Er chippen tilpasset oppsettet ditt ? Har problemet altid vert der etter turbo ombygging ? 10 grader er vel egentlig en del ? org er 6 ? Hvor mye lade trykk har du ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2006 Kan det være du lader for mye da? Map sensor skal vel ikke klare mer enn rundr 1,1-1,2 bar har jeg blitt fortalt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2006 Hva slags oppsett har du da? Chip (og hvilken spec er chippen til) Turbo Manifold Dyser FPR Ladetrykk MAP-sensor Sjekk at reimhjulet på veiva de sitter som det skal................. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2006 Hva slags oppsett har du da? Chip (og hvilken spec er chippen til) Turbo Manifold Dyser FPR Ladetrykk MAP-sensor Sjekk at reimhjulet på veiva de sitter som det skal................. Rpm chip, t3 super60,3,5bar fpr, 260 graders? turbokam,grønne dyser atp manifold,org map sensor.Skifta lambda og da gikk han reint men synes han går litt dårlig..Kan det ha noe med at jeg ikke har montert kammen enda og gjøre? har forresten 1 bar trykk på 6000 rpm. chipen jeg har fått står det rpm på skal være til org. dyser og 3,5 bar fpr og turbokam med t3 turbo og 1,1 bar trykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2006 Problemet er at når jeg drar ut bilen på turtall så kommer den skikkelig og så dabber det av litt før den kommer skikkeli igjen.ettertenner og når jeg girer, tenninga er 10 grader fortenning. Litt dårlig forklart men er vel kanskje noen som har en løsning på problemet mitt? Se på reimhjulet ditt på veiven. Har hatt 2 g60 motorer, med samme symptomene som du forklarer her. Det som skjedde der var at det ble kast i reim hjulet, og reg reimen hoppet en tann. Motoren tåler en tann feil, men tenningen bli veldig veldig feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...