#1 Skrevet Mai 13, 2006 Hei har et lite felg problem nå. Hadde egentlig bestem meg for Keskin KT1 i 9x16" Men så kom gamle eiern av bilen med disse Porsche felgene: 928 vinterdekk, som er 7x16" hvis jeg ikke husker feil Disse felgene trenger litt pleie, noen riper i dem, så tenker på å pusse dem og få dem polert.. men hva syns dere? Keskin eller Porsche? Bilen er en Golf 2 som skal bli candy rød. og heller ikke old skool stil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2006 likte keskin felga best jeg: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2006 Porsche felgene!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2006 Noen som vet hva disse porsche felga er verdt når de er strøkne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2006 Polerte strøkne vil jeg tippe rundt 10 000,- ell noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2006 Det ble porsche felga ja! får dem om en måneds tid.. Takk til gamle eiern av golfen, Petter Aa Pettersen, for kjøpet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2006 Polerte strøkne vil jeg tippe rundt 10 000,- ell noe.. Tror det er å ta i, jeg får ikke 11 000,- for mine orginale 928 felger, selv med nesten nye 195/40-16 og adaptere. Hovedgrunnen er vel at de fleste som har en slik bil dette passer på, ikke har råd til dyrere felger...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2006 Litt OT, men fåes Keskin KT1 i 9x16" felgene som 4 bolters? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2007 Litt OT, men fåes Keskin KT1 i 9x16" felgene som 4 bolters? Ja, det gjør de;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 20, 2007 Litt OT, men fåes Keskin KT1 i 9x16" felgene som 4 bolters? Stemmer det ja som sagt over her, hadde et sånt sett tidliger:) Men de på den øverste bilen er ikke keskin tror jeg, det er OZ Futura. KT1 er egentlig en kopi av disse, nesten identiske, men mener de ikke er tre-delte og mye billigere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 20, 2007 Gammel tråd det her:P endte opp med at jeg kjøpte porsche felgene, men måtte selge de pga lite penger. så nå ser det ut til at det blir Keskin igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...