#26 Skrevet Mai 31, 2006 Skal kjøre samme vei, men fortsetter til sarpsborg. Regner med jeg dra oppover til våler på lørdag/søndag. Hadde vært moro å kjøre med dere, hvor ligger esso sandmoen? Hehe, den ligger rett før nedoverbakken som ender i rundkjøringa på klett. Like etter den nedlagte bomstasjonen på E6 oppå flata (til venstre). You won't miss it 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 31, 2006 Åja, der ja. Hehe, da ble det enklere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 31, 2006 Vi kjører kl. 12.30 fra Sandmoen og er vel på Berkåk litt over en time senere, kan det stemme tro.? Husker ikke helt kjøretiden, men tror ikke det er så "ravgæli"gjetta. :-) Blir nok litt for tidlig for meg siden jeg må på jobb natta før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 31, 2006 Jeg drar så fort jeg er ferdig på jobb! Har spurt meg fri fra 11.30, men de jævlan på kontoret sier "vi får se hvor mye det blir å gjøre". Blæææh. Hvor mange ganger spør jeg om å få fri? aldri!! Skal uansett høre med deg "Jørn" hvor langt dere er kommet når jeg drar fra byen. Hei å hå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 31, 2006 Når regner dere med å være på Oppdal da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 1, 2006 Når regner dere med å være på Oppdal da? Vi hadde i alle fall sett for oss å kjøre Østerdalen, så skal du henge på må du enten kjøre nordover 2,3 mil til Ulsberg eller over R29-Folldalen på Hjerkinn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 1, 2006 Pils er viktig og bør prioriteres...kneggknegg .-) Men du kan jo starte med pilsen på sandmoen.... og fortsette ned østerdalen... en skål for vært furutre!? jeg stemmer for avreise i 13:30-14:00 tiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 1, 2006 Jeg kjører fra Steinkjer i 10-11 tiden,tipper jeg bare suser rett forbi Trondheim,og tar en pause litt lenger sør for innkjøp av mat og drikke. Kan kikke og se om dere står på Sandmoen når jeg kjører forbi,gjør dere det så kommer jeg inn der og henger meg på dere som møtes der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 1, 2006 skal stå uttafor staltoil på kvikne å heie når dere kjører forbi:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...