#1 Skrevet Mai 14, 2006 Tenkte å putte inn en måler til i A4'en, men sliter litt med å velge plassering.. Er uaktuelt å erstatte noen av luft-dysene, det ser bare helt jalla ut imho Det jeg anser som aktuelt er enten a-stolpen, og der askebegeret sitter.. Innerst inne har jeg ikke lyst til å ha det i a-stolpen, men askebegeret blir kanskje litt "langt borte".. Så da spørs det om det må bli a-stolpen allikevel.. I forbindelse med det så er jeg da på jakt etter ett a-stolpe deksel med en holder for ett instrument. Har sett ett par sånne 'standard-holdere' som må tilpasses hver enkelt bil, men litt usikker på hvor bra finish jeg klarer å få til på det, spesielt med tanke på at a-stolpen er lys, og holderne som regel er sorte. Må eventuelt få lakkert dette på noe vis? Så det optimale må vel være ett helt deksel, som bare kan erstatte det gamle? Innspill mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2006 ta en titt i min... 45mm turbotrykksmåler i plassen til to 'knapper'. (ved tåkelys, nødblink osv) samt at jeg har ordna noe der askebegret er normalt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2006 ta en titt i min... 45mm turbotrykksmåler i plassen til to 'knapper'. (ved tåkelys, nødblink osv) samt at jeg har ordna noe der askebegret er normalt... Hmm.. Regner med det blir en titt til uka da..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2006 Du vet vel hvor du finner bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2006 Hei. Morten: du har tilfeldigvis ikke et bilde av denne monteringen? har en turbotrykksmåler som jeg ikke helt vet hvor jeg skal plassere. hørtes jo ikke dumt ut å plassere den der de bryterne står 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2006 mange år gammelt bilde av turbotrykksmåleren plassert her. (bilen er forøvrig ugjennkjennelig innvendig ellers) http://folk.ntnu.no/bondo/audi/audibilder/9.jpg Morten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2006 mange år gammelt bilde av turbotrykksmåleren plassert her. (bilen er forøvrig ugjennkjennelig innvendig ellers)http://folk.ntnu.no/bondo/audi/audibilder/9.jpg Morten. takker:) var et alternativ å tenke på det. blir sikkert en slik løsning, eller en integrert a-stolpe løsning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 16, 2006 eller slik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...