#1 Skrevet Mai 14, 2006 Skal kjøpe AE lykter til bilen nå og gidder ikke å betale norsk pris på de. Ser litt på Ebay etc men er kun Halo lykter der og de er IKKE fine,noen som vet om nettbutikker i USA som man kan stole på og har bra utvalg og er billige? Og skal man betale mva eller toll på bilddeler i fra USA? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2006 http://www.jlevistreetwerks.com Kjøpte angel eyes til bmw`n der når jeg hadde den.Rask og god service;) Vet ikke om de har det du er ute etter der men du kan jo ta en titt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2006 http://www.jlevistreetwerks.com Kjøpte angel eyes til bmw`n der når jeg hadde den.Rask og god service;) Vet ikke om de har det du er ute etter der men du kan jo ta en titt... De hadde ikke AE til Audi i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2006 Hvis du får selger til å skrive USED PARTS på pakken slipper du unna toll og avgift..det fikk jeg gjordt på lyktene jeg bestillte over EBAY... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2006 Hvis du får selger til å skrive USED PARTS på pakken slipper du unna toll og avgift..det fikk jeg gjordt på lyktene jeg bestillte over EBAY... Hehe,supert. Men er ikke bildeler tollfritt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2006 Mva må man betale uansett. Men slipper det om tollverdien av alt er under 200m- så da kan det lønne seg å få de de til å skrive brukte deler og verdi under det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2006 Mva må man betale uansett. Men slipper det om tollverdien av alt er under 200m- så da kan det lønne seg å få de de til å skrive brukte deler og verdi under det. 200m? Jaja,MVA kommer man nok ikke utenom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2006 Ville ikke kjøpt lykter fra USA. Der er de aller, aller fleste ikke godkjente (E-merket) for bruk i Europa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 14, 2006 Ville ikke kjøpt lykter fra USA. Der er de aller, aller fleste ikke godkjente (E-merket) for bruk i Europa Hmm,ok.Og alle de Norske er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 14, 2006 Kjøp fra ebay.de.. De er en et par hundrelapper dyrere der enn i statene, men lysene er elektrisk justerbare, noe de som blir solgt i USA ikke er. De ifra tyskland er E-merket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 14, 2006 OBS! OBS! Du vil få mangel på lysa på en eu-kontroll viss de ikke er e-merket... Og det er nok de ikke når du kjøper utenfra Europa;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 20, 2006 Men når det står at lampene er DOT og SAE godkjente,er ikke det akkurat det samme som EU? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...