#1 Skrevet Mai 14, 2006 Er det noen som har erfaringer (positive eller negative) med dekk-merket Sportiva? Tenker på sporing,støy,vannplaning og lignende.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2006 Jeg har hatt Sportiva på GTI'en i 2 sesonger og er godt fornøyd. Er nok mer støy i disse en i "skikkelige" dekk men det betyr ikke så mye for meg som kjører gammel Golf... *S* Kan ikke si at jeg merker noe spesielt til sporing heller og vannplaning har jeg aldri hatt med disse dekkene...men så har det vel heller ikke vært så mye vann heller der jeg har kjørt. Har fått Sportiva på Passaten også nå så vi får se hvordan det funger på den, så langt ser det bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2006 Sportiva er budsjett-merket til Continental, m.a.o. en ganske seriøs dekkprodusent. Hadde det på S6'en i 2 sesonger og var absolutt godt fornøyd med det. Kjørte dimensjonen 235/45-17, og synes det taklet sporete veibane veldig godt, aldri problemer med vannplaning eller andre ting. Testet det aldri på bane. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2006 Dekkmann hadde tilbud på disse i fjor. Ringte for å sjekke pris på disse , fikk da beskjed om å velge ett dyrere dekk som skulle være myyye bedere. Ble faktisk annbefalt og holde meg unna Sportiva dekk ! Hvorfor Dekkmann ikke kunne gå god for sine egne dekk , fikk hvertfall meg til å skygge banen fort Kan jo hende at dem ikke tjente så mye på disse dekka , hva vet jeg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2006 Dekkmann hadde tilbud på disse i fjor. Ringte for å sjekke pris på disse , fikk da beskjed om å velge ett dyrere dekk som skulle være myyye bedere. Ble faktiskannbefalt og holde meg unna Sportiva dekk ! Hvorfor Dekkmann ikke kunne gå god for sine egne dekk , fikk hvertfall meg til å skygge banen fort Kan jo hende at dem ikke tjente så mye på disse dekka , hva vet jeg ? Vel, det var hos Dekkmann jeg ble annbefalt dette merket. Jeg sa at pris var uintresant, jeg ville bare ha et dekk med gode egenskaper, og ble altså anbefalt Sportiva.... (205.55.16.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2006 Takker for infoen folkens! Det ble Nokian Z dekk........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...