#1 Skrevet Mai 14, 2006 hei, tenkte jeg skullle begynne på dekselet over motoren min. hva trenger jeg får å få det helt blankt??? og hvordan går jeg fram???? legger ved et bilde. det er toppdekselet her som skal pusses... kan jeg pusse innsuget også???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2006 Autosol fungerer jo alltid, men tar LANG tid. Men nå er vel overflaten litt for ru til det. Kan prøve å pusse ned hele dekselet til det er glatt. Start med grovt og gå ned det 1200vått papir eller slik for så å gå på med autosol og pollering senere? Det er MYE jobb men da snakker vi om at du snart er nede i speilblankt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2006 når jeg pusset ned insuget mitt startet jeg med 320 så gikk jeg over til 400 så slutta jeg av med 3000 maskin å autosol. Ble meget bra men litt styr å holde det like blankt hele tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...