Trondheim: lokallagstreff 18. Mai

Anbefalte innlegg

Det er klart for et nytt treff igjen! Denne gang er det forslag om å kjøre cruising til Stjørdal, hvor vi skal til en plass som heter "Sutterø", der det er mulighet for å kjøre 200m FORT!!! Etterpå er det forslag om å dra på en eller annen plass i Stjørdal sentrum, hvor vi kan sitte inne for å ta en prat og kanskje spise! Synes dette er et godt forslag, så hvis det er flere som er enig, så gi meg en tilbakemelding her på denne tråden. Vel møtt!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok stå over denne gangen (selvsagt når det skjer noe artig), har eksamen den 19. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok stå over denne gangen (selvsagt når det skjer noe artig), har eksamen den 19. :(

Det var da synd at det skulle komme i veien da, men da må du komme 1. juni da. Det er forresten dagen før vi drar til Våler på Hovedtreff. Lykke til med eksamen da. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når på dagen er dette da?

EDIT: Kjempe forslag ja!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når på dagen er dette da?

EDIT: Kjempe forslag ja!!

Vi møtes bak Bunnpris Nidarvoll kl. 19.00. Kjører vel ca.19.15 derfra tenker jeg. Er vel da på Sutterø Stjørdal ca.19.45.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med! Antageligvis i lånt bil men :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes ut som et kjempetiltak, men selvsagt er bilen fortsatt "i atomer" : mad :

Er dette en plass vi har fått lov å kjøre på eller bare en lokal "teststripe" ?

Vi kunne kanskje senere i sommer tatt en kveld med G-Tech testing for de som ønsker det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes ut som et kjempetiltak, men selvsagt er bilen fortsatt "i atomer" : mad :

Er dette en plass vi har fått lov å kjøre på eller bare en lokal "teststripe" ?

Vi kunne kanskje senere i sommer tatt en kveld med G-Tech testing for de som ønsker det?

Ser for meg at det ikke er avtalt noe som helst ;)

Kun ei stripe gjennom ett "øde" industriområde. Noe tungtransport må påberegnes :D

 

Støtter det siste forslaget : ja :

 

Når er bilen klar Roger? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er bilen klar Roger? :)

 

Målet er å rekke VACN på Våler første helga i juni, men er avhengig av at lakk og fiks av ny topp går etter planen. Blir på håret uansett, men man må leve i håpet. :) Er jo ACR helga etter og det er jo "et must" : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes ut som et kjempetiltak, men selvsagt er bilen fortsatt "i atomer" : mad :

Er dette en plass vi har fått lov å kjøre på eller bare en lokal "teststripe" ?

Vi kunne kanskje senere i sommer tatt en kveld med G-Tech testing for de som ønsker det?

Er nok riktig at det er bare ei stripe med muligheter. Vet ikke om det går å få noen avtale til senere bruk, men det går det ann å sjekke da vet du!!:)

Men så mye tungtransport på den tiden er ikke sikkert hehe:) Vi får no se da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tiltak, ser ut som værgudene er med oss også (iallefall om været holder seg) :)

 

Kommer selvfølgelig. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Restauranten Napoli passer vel kanskje best for dere til en pizza eller pasta el.l. Ligger i Kirkevegen, kjør E6, sving inn på E14, ta veg nr. tre til venstre fra E14 inn i sentrum, ta rett til høyre, framme.

http://www.finn.no/finn/map?toolMode=3&toolMode=&fromX=256&fromY=175&toX=457&toY=170&altCmd=pan&projection=FinnStandard&minX=296651.999999999&maxX=298012.000000001&minY=7043774.42779292&maxY=7044515.57220708&mapScale=7003&doAir=0&tabState=

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette var bra oppmøte. Tre stk med meg.

Lokallagstreff 18 Mai 2006 + 17 Maitog 011.jpg

Lokallagstreff 18 Mai 2006 + 17 Maitog 012.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skuffende oppmøte på Stjørdal også. Stillte med nystriglet bil og godt humør på sutterø i kveld, men der ble jeg jo ganske alene.

 

Hilsen skuffet ny medlem!: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skuffende oppmøte på Stjørdal også. Stillte med nystriglet bil og godt humør på sutterø i kveld, men der ble jeg jo ganske alene.

 

Hilsen skuffet ny medlem!: mad :

Det er bare å beklage dette, men jeg kunne ikke gjøre så mye med at det ikke kom noen! Hadde jeg hatt nr til deg, så hadde jeg sagt ifra. Var inne på tanken å bare kjøre innover likevel, men da har jeg kommet alene! Tror nok vi gjør det på en annen måte neste gang vi skal til Stjørdal. Synd at du fikk en sånn mottakelse som ny medlem!! Håper du har mulighet til å stille opp på et treff ved en senere anledning!:) Hilsen en skuffet Lokallagleder!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, eksamen i morgen...

 

Bedre lykke neste gang?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde planlagt å komme, men ufrivillig overtid gjorde at jeg ikke rakk å få ferdig bilen :(

 

DSCF0098.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.