Anbefalte innlegg

Bilen stopper helt uten forvarsel, må svinge inn til siden og ta den på starteren og da starter den med en gang igjen, hva kan dette være?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke problemer med innslaget etter den dauer? Min far hadde samme probl. der var det kontaktflate på tenningslåsen, problemet endret seg og utviklet trøbbel med å få start etterhvert og..

 

Kanskje ett blindskudd men?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt den tanken ja, men det som er rart er at den alltid starter på svitsen igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

også når den er varm?

Er jo vanlig at aan kutter om man f.eks starter kald og kjører en stund, for så å trykke inn koblinga. Er vel tomgangsregulatoren som er problemet i disse tilfellene.

Plagdes litt med dette på S4n min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen stopper ikke inn mot kryss, men dek kan også fjuske noe jævligt under kjøring, kan forklares med at tenningen blir brutt og kommer på igjen, og dette varer kansje et halvt sekund, det blir det jo et skikkeligt rykk av, er det noen andre som har dette problemet også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja men min stopper uansett bare eg slipper gasspedalen når den er på sitt verste. leste av feilkoder idag og da var det insugsluft temp sensor og turtallsgiver som låg inne. Det er en 3B motor da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger med jevnt gasspådrag når min stopper, irriterende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen stopper ikke inn mot kryss, men dek kan også fjuske noe jævligt under kjøring, kan forklares med at tenningen blir brutt og kommer på igjen, og dette varer kansje et halvt sekund, det blir det jo et skikkeligt rykk av, er det noen andre som har dette problemet også?

 

Litt likt mine symptomer og egentlig, det med fusk og rykking. Men jeg vasket tomgangsregulatoren, og det hjalp litt hvertfall. Men ikke alltid, det er det som er rart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rykker som pokker innst i helsike i min bil også. Ser om det ordner seg når eg får ny brukt temp sensor og turtallsgiver som feilkoda slår ut i. ellers kan eg nevne at bilen min med disse feil får aaalt for mye bensin, drukner nermest. Så les ut feilkoder, så ordner det seg. like greit å betale et par hundrelapper for det og finne ut hva det er som feiler.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.