Anbefalte innlegg

Hallo...

Jeg får ikke start på bilen min uten om å sku den i gang. Når jeg vrir om nøkkelen for å starte så hører jeg en klikkelyd og så forsvinner strømmen.

Jeg er ikke helt sikkerpå hva dette kan være, men tror det kan være starteren eller noe sånt.

Er det noen som har noe tips om hva dette kan være og eventuelt hvor mye en ny del koster ca.

Mvh.

Anders Grytten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk batteripolene dine!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du vrir på nøkkelen for å starte bilen vil starteren begynne å gå rundt. Denne trekker MYE strøm i forhold til lys o.l, slik at dersom du har litt dårlig kontakt på en batteripol e.l., vil all batterspenningen ligge over stedet der det er dårlig kontakt.

Dersom dette har kommet over tid, kan det jo selvsagt være batteriet ditt som har sagt takk for seg.

Starteren er det sannsynligvis ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...

Var faktisk rett det først, med at ikke det var skrudd ordentlig. Må innrømme at dette her var ganske flaut... Har kjørt med det sånn i 2-3 uker siden jeg mekka bil-stereo.

Takk takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at det ordnet seg. Må sjekke det billigste og mest sannsynlige først :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.