#1 Skrevet Mai 14, 2006 Bilder av ex-bilen min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2006 Bilder av motor/interiør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2006 Kommer senere, da de var rimelig skitne da bildene ble tatt.. Ligger noe om du ser på salgstråden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2006 Etter dette har det blitt montert er del nye deksler, samt et nytt batteri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 15, 2006 DEILIG BIL :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 15, 2006 Kul bil! Ett spørsmål: skal den stygge gummilista gå langs siden over breddinga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 15, 2006 Den skal nok det... Har vist seg grei å ha ved et par anledninger derimot.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 19, 2006 Kul bil! Ett spørsmål: skal den stygge gummilista gå langs siden over breddinga? Nei, Det skal nok ikke være slik ein gummilist orginalt. Det er det ikke på min ijallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 21, 2006 Hm.. Vet ikke jeg altså.. Må sjekke litt mer på den da, trodde den var original jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 21, 2006 Mener heldt bestemt at den er orginal ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 17, 2006 dem står i etka hvertfall.... så vil nok tro at dette er orginalt... men er vel mange som tar dem bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 18, 2006 Dem er orginale på rallye ja. Men lurer på om det bare var noen modeller som hadde de. Det er plastlister som går fra front til hekk og de går litt utover ved døråpning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 20, 2006 Pen bil! Rallye er drømme golf.. Men et senkesett hadde gjort seg. I hvert fall for fremtidig eier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 4, 2007 Senkesett må du nessn ha;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 4, 2007 Det var da fælt til bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...