#1 Skrevet Mai 14, 2006 Var på NAF med min audi 100 92 quattro . Er vel Torsen diff på denne.. Der jeg skulle få testet bremsene. For å gjøre dette kjørte de bilen på en bremsetest rulle . Først fremaksling og deretter bakaksling. Det jeg lurer på er om ikke dette kan skade Torsen diffen ???????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2006 Var på NAF med min audi 100 92 quattro . Er vel Torsen diff på denne.. Der jeg skulle få testet bremsene. For å gjøre dette kjørte de bilen på en bremsetest rulle . Først fremaksling og deretter bakaksling. Det jeg lurer på er om ikke dette kan skade Torsen diffen ???????? Hmm heter jo seg at den ikke skal taues/slepes i sånn brille som bergingsbiler har i hvert fall? Spørsmålet er vel kanskje hvor mange meter/km som skal til før den takker for seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2006 Det skal finnes ett program på bremsetesteren hvor de kan kjøre rullene motsatt vei. Dvs det ene hjulet går forover og det andre bakover. Dette vil da ikke påvirke midt-differensialen på samme måte. Fikk dem til å gjøre det på denne måten mens jeg var tilstede på PKK på S6'en forrige gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2006 tror nok ikke en bremsetest spiller noe rolle er oljen i torrsen som ikke må bli for varm, derfor også den begrensningen i km og fart med sleping på to hjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2006 Takker så mye for svarene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...