Audi Cab 95 mod (Problemer med el-taket)

Anbefalte innlegg

HJELP!!!

 

Jeg trenger hjelp til å få info om el.cab. Jeg har vært på rep. av den el/hydr. taket hos Børge olsen racing. De mener det er en bryter som er dårlig eller at ledningsnetter er dårlig. I helgen tok jeg og en kompis (elektriker) og demonterte bryter for bagasjelokket, den var det ikke noe i veien med. Heller ikke ledningsnettet er noe gale med. Da er det mest sansyling selve hydr. pumpen som ligger på høyre side bak. Prøvd å få litt hjelp av Møller i oslo, men ikke noe særlig fornuftig. Kom med at jeg kunne kjøpe ny pumpe til 35000 kr. lol ??? Er det noen som har kjenskap til disse pumpene, eller hvor jeg kan få tak i hjelp?? Om det lar seg demontere og bytte bare den /de delene som er defekt???

 

 

SOL og SOMMER : ====> HASTER.

 

: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du forklarer symptomene/hva som er galt så er det lettere å komme med tips og råd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått problemer med taket. Det virker som den er delt inn i 4 deler (dvs 1: folder taket 2: åpner opp låkket til taket 3: bretter taket ned i kammer for taket 4: lukker igjen låkket til taket.)

Jeg får alltid tatt 1: folder taket, det går alltid greit, men så stopper den opp.

Hører at pumpen går.

Bryter til baggasje lokket er sjekket og er ok. Ledningsnettet som går langs baggajelokket var det brudd i 1 kabel. Virker som det har vært sånn lenge. Har fikset bruddet nå. Men det er samme som før. Låkket til taket har problemer med å åpne seg. Kommer opp av låsen, men åpner ikke mer enn ca 4 cm. Det ligger jo en forrigling til bryter til baggasjerommet som jeg vet.

I dag hadde jeg meg en tur med bilen, for morro skyld prøvde jeg taket, da virket den både opp og ned. Så nå virker den bare av og til. IRRITERENDE.

Noen fornuftige råd??

Ny pumpe kostet 35000 kr + montering.

Lurte også på om noen vet hva de 8 capene som sitter oppå toppen av pumen er for noe? Er det 8 små pumper??

Ringte Møller de visste ikke hva det var. Men selfølgelig kunne de bare bestille en ny en. DVS hele pumpen. loooool

Gode råd ønskes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.