#1 Skrevet Mai 15, 2006 Ny front bestilt fra Styling-Tech i dag.. kommer mest sannsynlig i slutten av måneden Så da er det bort med den FÆÆÆÆLE grillen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2006 Artig artig! Bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2006 du får la det bli hemmelig Kjartan... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2006 Spennende Glassfiber eller? Prøvde å komme inn på sidene dems nå,men de var nede stod det bare.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2006 Og jeg har en Rieger fanger i låven... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2006 Og jeg har en Rieger fanger i låven... Hvilken fanger er dette da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2006 du får la det bli hemmelig Kjartan... Seff mr. Mellom oss detta ..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 16, 2006 Den "vanlige" bakfangeren. Ble den pga eneste i plÆstikk.... ser noen andre fordeler også...men se tråden min når jeg får oppdatert den... Skal oppdatere tråden min ikveld eller imorra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 16, 2006 Den "vanlige" bakfangeren. Ble den pga eneste i plÆstikk.... ser noen andre fordeler også...men se tråden min når jeg får oppdatert den... Skal oppdatere tråden min ikveld eller imorra... Å ja .. trodde det var noe du skulle selge jeg.. som passet Golfen jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...