#1 Skrevet Mai 15, 2006 Hvor viktig er det at alle ventil-løfter koppene blir montert akkurat der de sto når de ble demontert? Ble litt rot i systemet skjønner dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2006 Ingen som kan svare meg på detta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2007 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2007 Kan ikke si jeg veit sikkert eksakt hvor viktig dette er. Heter seg jo at man skal sette de inn igjen på samme sted som de satt men, da man skifter ventilløftere er det jo plutselig ingen som har sitti noe bestemt sted fra før.... Det går jo bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2007 pga ulik slitasje skal skal alltid slike ting sitte der de satt, hvor mye det har å si på en ventilløfter vet jeg ikke. sikkert ikke mye. Nye løftere er jo ikke slitte og kan derfor monteres hvor du vil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...