Anbefalte innlegg

Noen som har peiling. Beklager dårlig bilde.

felger.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som Schmidt TH-line...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja, disse må det da være. Synd de koster 600 euro per felg.. pluss moms og frakt.

ttp://www.schweiger-carparts.de/thline.htm

TH-Line-3-tlg-18big.jpg

Takk for hjelpa :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Litt" spesielle :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og fire stykk er på vei hit til meg.. ;)

2 stk i 8x16 og 2 stk i 9x16..

Gleder meg som en unge,bare håper de kommer hit i tide til Hovedtreffet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

417041_174636.jpg

417041_229375.jpg

Gromt som f.

Her er forøvrig Baloes gamle passelat.. med 9 og 10x18

Slik den så ut for noen år siden iaf.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråkker sikkert på mange tær.......men har aldri hatt sansen for felger som ser ut som hjul-kapsler. Men det er visst sært som er in virker det som. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråkker sikkert på mange tær.......men har aldri hatt sansen for felger som ser ut som hjul-kapsler. Men det er visst sært som er in virker det som. : rolleyes

Trør ikke på mine tær, for dette er jo meget sært ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, IMHO er det mye fetere med breie 18" enn smale 20"

Virker som trenden i Norge er nesten over på britisk smaksnivå. Sier seg selv når Sharif med sine priser bestemmer hva styling-droidene skal kjøre med.

Tenk så mye fett man kunne sett rundt på veiene om folk saumfarte f.eks ebay.de istedet for å stå en ettermiddag i kø på Skedsmokorset, for så å rulle ut på samme felger som gud og enhvermann.

Menmen

Just my $5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil heller ha brede 18 tommere enn smale 20 tommere ;) Før jeg sender avgårde Porsche felgene mine skal jeg prøve på 10 tommerne foran : smil : Har en stygg mistanke om dat kan gå bra. Har sett en S4 med 10x18 foran og bak nemlig : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10" går finfint foran på S4/S6 det.. stay tuned ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10" går finfint foran på S4/S6 det.. stay tuned ;)å
Med 255/35 dekk ;) Er bare en måte å finne det ut på forresten............Får se hvor lenge jeg har BBS felgene jeg har bestilt. BBS RC i 8,5x18. Synd de ikke fås i 10x18 : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

felgpakke fra sharif med finansierings ordning er nok kommet for å bli....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nevnes at det er Radinox stål/teknologi i ytterringen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil heller ha brede 18 tommere enn smale 20 tommere ;) Før jeg sender avgårde Porsche felgene mine skal jeg prøve på 10 tommerne foran : smil : Har en stygg mistanke om dat kan gå bra. Har sett en S4 med 10x18 foran og bak nemlig : rock :

Sålenge 265/25 20 gir et tilnærmet likt hjul som 255/35 18 eller 265/35 18, så må man ikke ned på felgdim for å gå opp på bredde... Ulempen med 20 tommerne er at hvis det først subber, så er det felgen som tar direkte tak i skjermen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

felgpakke fra sharif med finansierings ordning er nok kommet for å bli....

Dette tror jeg også.. som det blir nevnt litt lenger opp så er det nettopp slike tilbud som blir en gjennganger føler jeg. Men selv syns jeg di felgene var litt fine jeg, til den passaten iverfall.. Sikkert rar jeg hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, IMHO er det mye fetere med breie 18" enn smale 20"

Virker som trenden i Norge er nesten over på britisk smaksnivå. Sier seg selv når Sharif med sine priser bestemmer hva styling-droidene skal kjøre med.

Tenk så mye fett man kunne sett rundt på veiene om folk saumfarte f.eks ebay.de istedet for å stå en ettermiddag i kø på Skedsmokorset, for så å rulle ut på samme felger som gud og enhvermann.

Menmen

Just my $5

Problemet er ikke utvalget i kule hjul i alle verdens dimensjoner, men at prisene på billigpakkene er slik at svært få gidder å kjøpe spesielle felger når de koster dobbelt så mye som komplette sett med replika-felger.

Men så er det også litt småkult å ha noe som ikke alle har da, og da kommer man ikke langt med 10k for et komplett sett ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er i en særstilling her til lands hva gjelder felg og dekk! Her selges det felgpakker til spottpris i hau og bøtter, klart at skal man overleve i denne bransjen, så må man kunne tilby 19" pakke til 8000,-, og da synes vi det er styggdyrt med en pakke til 25 000,- i samme dim, men dette settet har kvalitet på lik linje med det rimeligste settet som tilbys over disk i feks t. land.

Billigmerkene i tyskland er feks. Borbet, Brock Azev osv, mens "vi" kjøper en felg som heter p714, som er støpt i et bakgårsfirma i taiwan : rolleyes

Ja ja, Boleo-passaten er sær og kul ivertfall : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.