#1 Skrevet Mai 15, 2006 Hei, kunne tenke meg å stille ut bilen min på noen treff i løpet av våren/ sommeren. Hvordan får jeg vite om terffene? Tenker ikke på hovedtreffene til Vw-Audi Klubben og gatebil, men de lokale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2006 Et hett tips er å sjekke på forumet, under lokallag, og så under ditt respektive lokallag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2006 Eller holde øynene åpne og titte innom denne delen av forumet som heter "Treff".. Det finnes vel en terminliste også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2006 Eller holde øynene åpne og titte innom denne delen av forumet som heter "Treff".. Det finnes vel en terminliste også.. Ja det skal jeg gjøre, vet noen hvor terminlista er da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2006 ligger på hovedsiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...