#1 Skrevet Mai 15, 2006 Se på linken og se på nr 20102178, passer dette på s6 sedan? http://www.maxtrac.nl/nl/applicationlist.asp?Categorie=201 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2006 ser sånn ut. men jeg hadde et inter alloy senkesett på min gamle passat som skulle senke 40/40 det endte på 60/60 så hadde jeg vært deg ville jeg sett bort ifra inter alloy. legg heller litt mere i det å få noe som faktisk senker riktig. jeg har FK fjærer på min S6 sedan nå og det er helt topp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2006 ser sånn ut. men jeg hadde et inter alloy senkesett på min gamle passat som skulle senke 40/40 det endte på 60/60 så hadde jeg vært deg ville jeg sett bort ifra inter alloy. legg heller litt mere i det å få noe som faktisk senker riktig. jeg har FK fjærer på min S6 sedan nå og det er helt topp... Hvor mye senker de da? og hvem selger FK? Hva slags dempere bruker du på det oppsettet da? Husker du ca pris på det også? Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2006 Hvor mye senker de da? og hvem selger FK? Hva slags dempere bruker du på det oppsettet da? Husker du ca pris på det også? Lars mine nå senker 40/40 og har gule koni dempere... jeg har ikke pris ettersom jeg kjøpe bilen med dette på. norskbildelesenter.no selger FK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2006 mine nå senker 40/40 og har gule koni dempere... jeg har ikke pris ettersom jeg kjøpe bilen med dette på. norskbildelesenter.no selger FK Hmmmm, Ringte til norsk bildelesenter forrige uke, og de sa at de kun hadde justerbart senke sett til S6 (13000: eek : ) Kanskje ta en telefon til dit og se om jeg treffer noen som har mer peiling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...