maxtrax/inter alloy passer det på s6?

Anbefalte innlegg

ser sånn ut. men jeg hadde et inter alloy senkesett på min gamle passat som skulle senke 40/40 det endte på 60/60 så hadde jeg vært deg ville jeg sett bort ifra inter alloy. legg heller litt mere i det å få noe som faktisk senker riktig. jeg har FK fjærer på min S6 sedan nå og det er helt topp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser sånn ut. men jeg hadde et inter alloy senkesett på min gamle passat som skulle senke 40/40 det endte på 60/60 så hadde jeg vært deg ville jeg sett bort ifra inter alloy. legg heller litt mere i det å få noe som faktisk senker riktig. jeg har FK fjærer på min S6 sedan nå og det er helt topp...

 

 

Hvor mye senker de da? og hvem selger FK? Hva slags dempere bruker du på det oppsettet da? Husker du ca pris på det også?

 

 

Lars

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye senker de da? og hvem selger FK? Hva slags dempere bruker du på det oppsettet da? Husker du ca pris på det også?

 

 

Lars

 

 

mine nå senker 40/40 og har gule koni dempere... jeg har ikke pris ettersom jeg kjøpe bilen med dette på.

 

norskbildelesenter.no selger FK

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mine nå senker 40/40 og har gule koni dempere... jeg har ikke pris ettersom jeg kjøpe bilen med dette på.

 

norskbildelesenter.no selger FK

 

 

Hmmmm, Ringte til norsk bildelesenter forrige uke, og de sa at de kun hadde justerbart senke sett til S6 (13000: eek : )

 

Kanskje ta en telefon til dit og se om jeg treffer noen som har mer peiling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.