#1 Skrevet Mai 15, 2006 Hei, har en bora 1.9 TDI 90 hk, 1999 modell. Vurderer å bytte motor nå, til noe litt større. Derfor lurte jeg på om f.eks en 1.9 TDI 130 hk passer rett inn, eller må det endringer til? Hvordan er det med girkasse osv? Mvh Ketil Falstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2006 bytt turbo til GT17VNT og bytt dysene samt program så har du like mye som du ville fått med å chippe en 130hk. finnes et firma i junaiten som er flinke på dieseloppgraderinger av VAG, husker ikke URL men kan se om jeg ikke har den hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2006 å? hørtes jo enkelt ut Kom gjerne med link, hehe. Men en ting da, motoren har rulla 306 000 km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2006 å? hørtes jo enkelt ut Kom gjerne med link, hehe. Men en ting da, motoren har rulla 306 000 km Dævelen.. den har fått rulla noen centimeter ja.. er vel bare å bytte noen kammer og diverse andre slite deler også når man først er i gang med å bytte ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2006 Har rulla litt ja, gått som trafikkskole bil første årene, så hadde broren min den, og nå har mamma den, så den er på avlasting som kone bil nå Er faktisk aldri bytta clutch på den, og fungerer bra enda Sinnsykt god bil å kjøre, men kunne hatt litt mer sprut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2006 bytt turbo til GT17VNT og bytt dysene samt program så har du like mye som du ville fått med å chippe en 130hk. finnes et firma i junaiten som er flinke på dieseloppgraderinger av VAG, husker ikke URL men kan se om jeg ikke har den hjemme Beklager at jeg "stjeler" tråden din litt her Ketil, men dette hørtes interessant ut. Har ikke mindre enn 2 1,9 TDI 90hk i husholdningen som begge kunne hatt godt av noen flere "foler" Flere tips og råd (gjerne med linker) er absolutt interessant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2006 Beklager at jeg "stjeler" tråden din litt her Ketil, men dette hørtes interessant ut.Har ikke mindre enn 2 1,9 TDI 90hk i husholdningen som begge kunne hatt godt av noen flere "foler" Flere tips og råd (gjerne med linker) er absolutt interessant. Ikke noe problem Er interessert i mer info om det der selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 16, 2006 Heisann, Prøv http://www.turbopower.no han har mye bra diesel tuning..... Ring og hør med han og si dere er fra klubben:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 16, 2006 http://www.kermatdi.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...