Anbefalte innlegg

Hei, har en bora 1.9 TDI 90 hk, 1999 modell. Vurderer å bytte motor nå, til noe litt større. Derfor lurte jeg på om f.eks en 1.9 TDI 130 hk passer rett inn, eller må det endringer til? Hvordan er det med girkasse osv? :confused:

 

 

Mvh Ketil Falstad

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytt turbo til GT17VNT og bytt dysene samt program så har du like mye som du ville fått med å chippe en 130hk.

 

finnes et firma i junaiten som er flinke på dieseloppgraderinger av VAG, husker ikke URL men kan se om jeg ikke har den hjemme

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å? hørtes jo enkelt ut :D Kom gjerne med link, hehe. Men en ting da, motoren har rulla 306 000 km : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å? hørtes jo enkelt ut :D Kom gjerne med link, hehe. Men en ting da, motoren har rulla 306 000 km : rolleyes

 

Dævelen.. den har fått rulla noen centimeter ja.. er vel bare å bytte noen kammer og diverse andre slite deler også når man først er i gang med å bytte ting :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har rulla litt ja, gått som trafikkskole bil første årene, så hadde broren min den, og nå har mamma den, så den er på avlasting som kone bil nå : haha : Er faktisk aldri bytta clutch på den, og fungerer bra enda : eek : Sinnsykt god bil å kjøre, men kunne hatt litt mer sprut :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytt turbo til GT17VNT og bytt dysene samt program så har du like mye som du ville fått med å chippe en 130hk.

 

finnes et firma i junaiten som er flinke på dieseloppgraderinger av VAG, husker ikke URL men kan se om jeg ikke har den hjemme

 

Beklager at jeg "stjeler" tråden din litt her Ketil, men dette hørtes interessant ut.

Har ikke mindre enn 2 1,9 TDI 90hk i husholdningen som begge kunne hatt godt av noen flere "foler" :D

 

Flere tips og råd (gjerne med linker) er absolutt interessant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at jeg "stjeler" tråden din litt her Ketil, men dette hørtes interessant ut.

Har ikke mindre enn 2 1,9 TDI 90hk i husholdningen som begge kunne hatt godt av noen flere "foler" :D

 

Flere tips og råd (gjerne med linker) er absolutt interessant.

 

Ikke noe problem :) Er interessert i mer info om det der selv : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.