#1 Skrevet Mai 15, 2006 Som skrevet i tittelen så lurer en kamerat av meg på hvor en kan få tak i det store høyre speilet billigst?! det er til en VW Passat, 02 mod... Noen som har noen amerikanske sider med vw styling? På forhånd takk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2006 Sku hatt dette jeg også.. Men samtidig er det noe dritt mht chromedeksler/kapper på speilene.. Må kjøpe dobbelt opp av alt lissom .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2006 Sjekk på ebay.com. Du finner helt sikkert noe der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2006 Sku hatt dette jeg også.. Men samtidig er det noe dritt mht chromedeksler/kapper på speilene.. Må kjøpe dobbelt opp av alt lissom .... Nei, du kan få kjøpt to store m en gang, det har jeg fått takk i, frode kristofersen kan si hvor jeg for tak i de....... Ta en titt her, har montert det selv. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=474583#post474583 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...