VW/Audi-treff i Bergen 20. august

Anbefalte innlegg

Men jeg håper du veit hva du skal komme på!! Regner med at vi ses Trond!!

 

TThomaz

 

Huffda, må nok desverre skuffe deg Thomas, skal finjustere litt på mappen min på Rudskogen ettersom, jeg har fått med dama på tur dit og det er der ES kommer... Skulle gjerne vært på alt av treff jeg, men det er familie og slikt hjemme her som og har en viss effekt vet du, ikke bare bilen min ;):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg skal farte en tur til Bergen. Men jeg kjører nok over Hovden. Raskere det herfra :D Flere fra sørlandet som har tenkt seg dit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker litt på det, men rudskogen frister også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jo nevnes igjen at lørdagen arrangeres det street legal på samme stedet der "alle" bergens raskeste biler stiller til duell. så det blir to ting på en helg samt mulighet for å se litt andre biler enn vw-audi.

Kan vi håpe på at polly er klar med sin 2000hesters kompressor trans-am til da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg ikke for tatt en tur jeg også, da har jeg sikkert fått nytt understell på bilen og da blir det litt mere moro på banen :-)

 

Får håpe Bergens gutta fester like hard denne gang som på hovedtreffet, var en fin gjeng der;)

 

Og Thomas, må du prøve å bli litt mere :full: denne gang da :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg ikke for tatt en tur jeg også, da har jeg sikkert fått nytt understell på bilen og da blir det litt mere moro på banen :-)

 

Får håpe Bergens gutta fester like hard denne gang som på hovedtreffet, var en fin gjeng der;)

 

Og Thomas, må du prøve å bli litt mere :full: denne gang da :rolleye:

 

Ja jeg håper du tar deg turen Jon! Du trenger og få festet meg gjengen som drekker seg blinde (gjelder iallefall meg selv på våler) Så still opp til kamp min venn.

 

Og det nye understellet blir som helt konge på Eikåsbanen!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut!! Ta med deg ALLE du klarer oppover.

 

TThomaz

 

Skal dra med meg alle jeg klarer;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om bilen er klar så kommer jeg nok..

 

(må bare hente noen deler først) : bh : : bh : : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se om ikke jeg tar turen over fjellet også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke se om du kommer..Du SKAL komme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se om ikke jeg tar turen over fjellet også:)

 

ØL ØL ØL Kenneth! Du MÅ bare stille min venn.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortell no forlokkende fra treffet i fjor da kanskje? Godt mulig i får tatt me en tur. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortell no forlokkende fra treffet i fjor da kanskje? Godt mulig i får tatt me en tur. :rolleye:

 

Jeg var ikke der i fjor fordi jeg ikke hadde bil, men var der året før, og skal dit igjen i år.

Der er det et flott opplegg, alle (også de fra lokallaget) samles på campingen til grilling, juging og skryting. Det er streetlegal på lørdagen, som er ganske kult å se på, siden det ikke nødvendigvis er den med størst motor som vinner, men den som kjører jevnest hver omgang.

Søndag er det opp på banen, vaske bilene, og stille dem opp. Så er det fritt fram for alle å ut på banen, som er en gokartbane, som gjør at det er understell og sporvalg som er viktigst for hvem som vinner.

 

I tillegg er alle menneskene blide og imøtekommende, og stemningen er høy hele helga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rudskogen var egentlig booka inn som siste treffet i år, men etter masse lovord fra 2 av S-line jentene på Nordvest i helga begynner jeg virkelig å vakle...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortell no forlokkende fra treffet i fjor da kanskje? Godt mulig i får tatt me en tur. :rolleye:

 

Hei sann!!

 

Kan jo se litt på noen bilder fra ifjor her: Sr iallefall ut som jeg var iform?? hmm

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=32791&highlight=eik%E5s

 

Ellers skal jeg LOVE deg at dette kommer du tilbake til vært år etter iår! Vi satser ALT på og ha deg gøy og sosialt som en stor famillie! Dette er en treff som er utrolig bra da alle ting skjer inne på et område der man får med seg alt til en hver tid. Og vil man kjøre på banen kan man det eller vil man grille og pilse i "sola" (som er bestilt) kan man deg også...

 

Treffet har bare vokst for vært eneste år vi har hatt det, og vi en KJEMPE HAPPY med at det bare kommer flere og flere folk til oss. Det er må jo bety at dem synes det er gøy som kommer tilbake år etter år eller? HIHI

 

På Lørdagen er det som Roger sier STREELEGAL der ALLE bilene i Bergen`s området stiller til 200 meter`n og det er masse fint og se utover dagen.

 

Håper og se deg og flere 22August hos oss.....

 

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rudskogen var egentlig booka inn som siste treffet i år, men etter masse lovord fra 2 av S-line jentene på Nordvest i helga begynner jeg virkelig å vakle...

Nå vakles det ikke lenger. Hytte og hurtigrute er booket så nå får dere bare stille opp med bra vær så er helga i boks. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vakles det ikke lenger. Hytte og hurtigrute er booket så nå får dere bare stille opp med bra vær så er helga i boks. : ja :

 

Woooohoooooo! Gleder meg som en unge...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va nokken Sunnmøringa som lurte me til å bli med også : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=57306

 

Jeg orger Hurtigrute tur i fra Trondheim, Kristiansund, Molde og Ålesund til Bergen.

 

950 kroner pr. person uavhengig påstignings sted. Inklusive BIL!! Uspesifisert Lugar og Frokost.

 

Vær rask nå da folkens. Ledige plasser til slike priser på hurtigruta i sommer halvåret vokser ikke akkurat på trær!

 

HEPP HEPP =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=57306

 

Jeg orger Hurtigrute tur i fra Trondheim, Kristiansund, Molde og Ålesund til Bergen.

 

950 kroner pr. person uavhengig påstignings sted. Inklusive BIL!! Uspesifisert Lugar og Frokost.

 

Vær rask nå da folkens. Ledige plasser til slike priser på hurtigruta i sommer halvåret vokser ikke akkurat på trær!

 

HEPP HEPP =)

For de som ikke fikk det med seg har jeg uthevet det viktigste: sikle : : trøtt :: popcorn: gb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søren da, krasjer med Pulpit Festivalen dette jo :/ jeg MÅ se Seigmen før dem gir seg, er jo tilbake i Haugesund på lørdagen engang, men vet ikke om jeg orker turen opp til Bergen i bakrus.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rekner med at eg også tar turen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se om jeg kan kaste meg på lasset og bli med bortover og;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se om jeg kan kaste meg på lasset og bli med bortover og;)

 

Ja, for all del... det er bare hyggelig med noen flere enn Roger og meg fra østlandet ;) Vi kjører fredags formiddag så gjelder å ta fri den dagen også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at det kommer 2 stk Polo fra valdres :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.