VW/Audi-treff i Bergen 20. august

Anbefalte innlegg

Regner med at det kommer 2 stk Polo fra valdres :)

Høres bra ut!! Se også om dere klarere og dra med dere enda flere da.

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette virket jo knall,må prøve å komme på dette som blir mitt første treff,må bare legge inn nogen aksjer på jobb og prøve og få fri

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok en tur jeg også...blir nok en av de som kommer sørover med hurtigruten ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres jo bra ut, mange som kommer! Håper vi gjentar suksessen med at seat og skoda også får lurt seg utpå banen? I tilfelle stiller jeg med en ørliten overraskelse...;)

Tror dette kan bli en knall bra helg! Mye bra! Og TThomaz, jeg tar med shottene eg : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dette kan bli en knall bra helg! Mye bra! Og TThomaz, jeg tar med shottene eg : haha :

Hva med stripperne?

;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller vel også tenker jeg. Blir første treffet mitt med klubben. Har vært litt slapp sånn:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig valg det her.. Hadde planer om Rudskogen, men nå vet jeg ikke lenger : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del kjører jeg mer enn gjerne de ekstra milene det er til Bergen, for sist jeg var der er fortsatt på topp to av alle de treffene jeg har vært på opp gjennom tidene. Det eneste som kan konkurrere med det er Nordvest 2006, som nok er det beste jeg har vært på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kommer nok en tur: vinke :

Bare håper eg får i sammen bilen til treffet: bh :

Bygger om dørene, men venter på deler: gråter :

Har ikke vert i bergen på treff før, men dette virker moro. Tror eg bestiller hytte, så eg er sikker på å få overnatting vist bilen blir klar.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut!! Ser ut som at årets treff blir det største treffet noensinne!! Så nå er det bare og få bestilt dere hytter og polert opp bila.

Ses Folkens

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hytte ble bestilt for mange måneder siden, og bilen er vel alltid polert, er den ikke det da?;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ligger Eikås? (kommer østfra på E-16)

Vaskemuligheter på stedet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ligger Eikås? (kommer østfra på E-16)

Vaskemuligheter på stedet?

Åsane... og ja, det er vaskemuligheter på plassen. Heng deg evt. på oss som kommer helt fra østlandet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åsane... og ja, det er vaskemuligheter på plassen. Heng deg evt. på oss som kommer helt fra østlandet.

Oki! :) Jobber på Lørdagen, derfor får ikke jeg/vi reist før enn tidlig søndags morgen, men jeg/vi blir med på kolonnen tilbake! :) men du... blir det ikke litt omvei for dere å kjøre om Drammen når dere skal mot Bergen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, for all del... det er bare hyggelig med noen flere enn Roger og meg fra østlandet ;) Vi kjører fredags formiddag så gjelder å ta fri den dagen også.

Har tenkt meg til Bergen jeg også. hva rute tar dere opp til Bergen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men du... blir det ikke litt omvei for dere å kjøre om Drammen når dere skal mot Bergen?

Ikke mye... og siden Roger og undertegnende reiser sammen så møtes vi i Drammen hvor turen går over Hemsedalfjellet derifra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det blir litt småcruising på lørdag ettermiddag, før rallefest og grilling på campingen i kveldinga, eller om jeg skal i akvariet og hilse på Pingu og gjengen. Er det noen planer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det blir litt småcruising på lørdag ettermiddag, før rallefest og grilling på campingen i kveldinga, eller om jeg skal i akvariet og hilse på Pingu og gjengen. Er det noen planer?

Lørdag er det jo street legal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdag er det jo street legal.

Klar over den, men det er vel ikke alle som gidder å henge rundt å se på dette i 5 timer.. det er jo nesten en full dags jobb!! :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar over den, men det er vel ikke alle som gidder å henge rundt å se på dette i 5 timer.. det er jo nesten en full dags jobb!! :rolleye:

:o Jan skal jo sikkert kjøre på street legal og det går jo ikke ann å misse et eneste sekund av det! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som kommer til oss så legges det her ut litt info om helgen.

. Inngang på området koster 50,- per pers. Barn under 14 Gratis.

. Bil koster 50,- (Da er man med i utstillingen!)

. Banekjøring HELE dagen koster 200,-

Det vil bli servert pølser og vaffler pluss kaffe og annen kald drikke.

Ta gjerne med litt runde beløp slik at dere hjelper oss så vi slipper at det blir så mye veksling! TAKK.....

Håper dere som kommer vi få en SUPERT helg!

Vi ses da!!

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S-line mafiaen fyrer opp dieselbørsene om tre timer og setter kursen mot Bergen (etter jeg kom hjem fra Stavanger sent i går kveld :|). Sees på treffet! *glede seg*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut Andreas!! Vi ses da! Det er fellespolish og vask i kveld dersom dere er hypp og ta en tur innom! Ligger tråd under Bergen.

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har noen bilder fra i fjor``? hørtes nesten mer spennende ut enn rudsskogen deta her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.