Anbefalte innlegg

Har folket i lokallaget tenkt seg på noen større treff i år ?

Jeg har veldig lyst, men gidder ikke farte rundt aleine :) Så hyl ut de som har tenkt seg på treff og hvilke de vil på!

Daniel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg går glipp av Volksfest i Holmekollen i år, klikker jeg!

Har gått glipp av dette i 5 år (!!!)på rad nå pga div sydenturer,brylluper og ifjor da bilen ble påkjørt 3 dager før....Knurr....

Ellers har jeg ikke tenkt på så mye, men nå er jo ikke jeg den som er veldig aktiv på treff fronten da... Men må jo få med meg noe håper jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg går glipp av Volksfest i Holmekollen i år, klikker jeg!

Har gått glipp av dette i 5 år (!!!)på rad nå pga div sydenturer,brylluper og ifjor da bilen ble påkjørt 3 dager før....Knurr....

Ellers har jeg ikke tenkt på så mye, men nå er jo ikke jeg den som er veldig aktiv på treff fronten da... Men må jo få med meg noe håper jeg...

Når er dette i Holmekollen da Thomas??: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jo allerede vært noen bra treff i år. Hadeland var en sukess, og Halden nå i helgen var også veldig bra.

Fremover er det først og fremst hovedtreffet som gjelder, og egen tråd i lokallagsforumet er opprettet for det. Utover det så er Nordmøre/Nordvest-treffet viktig å få med seg som er rett etter hovedtreffet. I august er det jo Rudskogen og Bergenstreffet samme helg, og skal for min del da på Bergenstreffet, noe som har vært et av de bedre treffene vært år. Telemarkstreffet er tidlig september og er jo et must for oss i Vestfold.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er dette i Holmekollen da Thomas??: klø :

Har pleid å vært i begynnelsen av Aug...ifjor var det 6. tror jeg.

Har ikke sjekka når det er i år...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og ikkenoe NBS-treff i år heller? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei du..ble litt overraska pga hadde notert meg 20.Mai 2006 pga var det de sa ifjor...men på tlf når jeg kjøpte bakfangeren sa de nei, 2007....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.