Bergen: Avreise til våler. Når kjører folket?

Anbefalte innlegg

Når har folk tenkte å kjøre? Jeg har tatt meg fri fredagen, så tenkte å komme meg avgårde i litt skapelig tid. Er det planlagt noe felleskjøring fredagen eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når har folk tenkte å kjøre? Jeg har tatt meg fri fredagen, så tenkte å komme meg avgårde i litt skapelig tid. Er det planlagt noe felleskjøring fredagen eller?

 

 

Jeg har fri fredagen oxo .. Vet ikke om det er noen fellescruising,men det kan vel ordnes... Jeg er med...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er en gjeng som reiser i fire-tiden på fredagen.

Hvor skal folket bo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg, Stian(S3) og Preben(Ibiza) tenkte å kjøre i 9 tiden fredags morgen. Hvis det er flere som skal henge seg på så kan vi jo bare avtale et tid og sted når det nærmer seg. Gleder meg som en unge nå! Jeg skal forresten ha med meg nybilen min, selv om jeg ikke overtar den helt før i slutten av juli! :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg, Stian(S3) og Preben(Ibiza) tenkte å kjøre i 9 tiden fredags morgen. Hvis det er flere som skal henge seg på så kan vi jo bare avtale et tid og sted når det nærmer seg. Gleder meg som en unge nå! Jeg skal forresten ha med meg nybilen min, selv om jeg ikke overtar den helt før i slutten av juli! :evil:

 

Vi er to s4 som gjerne vil henge oss på...må komme tilbake angående tidspunkt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på konvoy fredag 2.6,,, Foreslår avreise et sted mellom 10 og 12?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg, Stian(S3) og Preben(Ibiza) tenkte å kjøre i 9 tiden fredags morgen. Hvis det er flere som skal henge seg på så kan vi jo bare avtale et tid og sted når det nærmer seg. Gleder meg som en unge nå! Jeg skal forresten ha med meg nybilen min, selv om jeg ikke overtar den helt før i slutten av juli! :evil:

 

Jeg er med på denne!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på denne!

 

9 passer bedre enn 12 da de fleste allikevel tar fri hele fredagen...så blir det litt bedre tid til pilsing om kvelden....

 

Eg er med !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 passer bedre enn 12 da de fleste allikevel tar fri hele fredagen...så blir det litt bedre tid til pilsing om kvelden....

 

Eg er med !

 

Enig!

 

Vi kunne jo f.eks sagt avreise 09.30 fra rundkjøringen ute på Trengereid der vi møttes før turen til Voss. Er jo et greit sted for å samles.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig!

 

Vi kunne jo f.eks sagt avreise 09.30 fra rundkjøringen ute på Trengereid der vi møttes før turen til Voss. Er jo et greit sted for å samles.

 

Er med på den! : vinke :

 

Ørjan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kunne jo f.eks sagt avreise 09.30 fra rundkjøringen ute på Trengereid der vi møttes før turen til Voss. Er jo et greit sted for å samles.

Lars Lysebo og jeg kjører sammen og henger oss gjerne med her ! Trengereid er vel der hvor veien går enten til Voss eller til Norheimsund?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars Lysebo og jeg kjører sammen og henger oss gjerne med her ! Trengereid er vel der hvor veien går enten til Voss eller til Norheimsund?

 

Jepp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg får fri fredagen enda, men hvis så tilfelle er jeg klar fra tidlig om morgenen jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker jeg henger meg på kl.09.30: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får trolig ikke fri tidlig, så blir nok kjøring rundt 4 tiden. Noen fler som er med på den? Så kan vi jo samle en gjeng. Kjedelig å kjøre alene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelig å kjøre alene...

 

 

Ånei, det spørs bare hva du selv gjør ut av det: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får trolig ikke fri tidlig, så blir nok kjøring rundt 4 tiden. Noen fler som er med på den? Så kan vi jo samle en gjeng. Kjedelig å kjøre alene...

 

Halo Vegard..

 

Du har ikke sjangs til å få gå litt før da?? Jeg kan ikke være med 0930, men satser på ca 13-1400 fra byn. Kan prøve å få til at andre "pulje" reiser da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok klare å være i byen til 1400, så vist vi får samlet en gjen da, så blir jo det bra. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er en gjeng som kjører i fire-tiden

Får trolig ikke fri tidlig, så blir nok kjøring rundt 4 tiden. Noen fler som er med på den? Så kan vi jo samle en gjeng. Kjedelig å kjøre alene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal dere møtes da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sannsyligvis på nestun.

Hvor skal dere møtes da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått fri fra kl 1330 på fredag, så da må vi prøve å få satt et endelig avreise tidspunkt for pulje 2 og møtested. Tenkte kanskje ved åsane senter eller noe sånn... Hvis flere skrive inn tidspunkt de kan være der, så finner vi en tid tilslutt også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ståle og gjengen kjører ca 1600 fra nestun ser det ut til,

 

Jeg håper og kunne komme avgårde til 1400, vi kan jo si Vågsbotn(siste rundkjøringen i Åsane)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan desverre ikke reise før lørdags morning.

Må i begravelse til en kompis av meg fredag..Slikt som skjer.!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skyter inn et innlegg her jeg... :)

Saken er den at jeg vurderer å kjøpe noen felger som ligger i Bergen. Ingen ting er bestemt enda, men tenkte å høre om det var noen her som kunne være behjelpelig med å frakte de til våler nå til helga om de har plass..?? Vet ikke hvor i Bergen de ligger enda... Noen som har plass (4stk 16"med dekk)?? Blir noen hundre-lapper til den som evnt har mulighet da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.