Bergen: Avreise til våler. Når kjører folket?

Anbefalte innlegg

Begynner å bli rimelig klar for tur nå! Fikk tatt et kjapt og gale bilde av nybilen som skal få kjørt seg i helgen!

: smil : : smil : : smil : : smil : : smil :

A4_2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å bli rimelig klar for tur nå! Fikk tatt et kjapt og gale bilde av nybilen som skal få kjørt seg i helgen!

: smil : : smil : : smil : : smil : : smil :

 

 

Se der ja! Blir helt konge da : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har plass til en kar i 4 tiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg komme meg til siste rundkjøringen i åsane til 1415... Så møtes vi der øystein, og alle andre som ønsker å henge seg på dette tidspunktet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan noen sende meg mob.nr på pm. Vi kjører vel ca i 4 tiden, hadde vert greit å høre hvor folk var i verden på veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg komme meg til siste rundkjøringen i åsane til 1415... Så møtes vi der øystein, og alle andre som ønsker å henge seg på dette tidspunktet.

 

HJELP!!!! Kommer ikke avgårde fra byn før 1530: bh : Så hvis du vil vente Vegard så gjør du det...

 

Vi ser om vi kan henge oss på med 1600 gjengen.. Dere kjører fra nestun sant?? Hvor lang tid bruker dere opp til trengereid(Voss/Kvam rundkjøringen)? Skal vi ha et treffpunkt der ca 1630??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ståle kjører ca 16 fra Nesttun, mens vi er noen som drar 16.30 fra byn. Vi skal møte Ståle på Voss. Har du nummeret hans? Sikkert greiest å ringe han og avtale nærmere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.