Trondheim: Utstilling Orkdal Bil 24.juni

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Fikk en telefon fra Orkdal Bil, de skal også ha noen spesielle dager denne helgen og lurte på om vi hadde et par-3 biler som kunne være interesert i å stilleopp og profilere klubben. Er de noen som kunne tenkt seg å stille opp på dette? Isåfall gi lyd, hadde vært greit å få vist oss frem der også.

 

-Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Fikk en telefon fra Orkdal Bil, de skal også ha noen spesielle dager denne helgen og lurte på om vi hadde et par-3 biler som kunne være interesert i å stilleopp og profilere klubben. Er de noen som kunne tenkt seg å stille opp på dette? Isåfall gi lyd, hadde vært greit å få vist oss frem der også.

 

-Fredrik

Var jo usedvanlig dårlig timing da... Hadde jo vært veldig morsomt, men det kræsjer jo helt med Møller-treffet :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet... og det har jeg overbringt orkdal bil, men om noen.. fra orkanger f.eks. vil møte opp der så hadde det som sagt vært en fin ting for klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet... og det har jeg overbringt orkdal bil, men om noen.. fra orkanger f.eks. vil møte opp der så hadde det som sagt vært en fin ting for klubben.

Klarer de ikke å flytte dato da? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan stille med noen biler fra Frøya om det er ønskelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig dårlig timing ja. Nesten slik at man kunne ha utstillingstreffet der! Men det er vel best for best mulig oppmøte at vi har det i Trondheim.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan stille med noen biler fra Frøya om det er ønskelig.

 

Det hadde de sikkert satt stor pris på! skal jeg få han til å kontakte deg? Eller skal jeg kontakte deg eller du meg? eller...? Send meg en pm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig dårlig timing ja. Nesten slik at man kunne ha utstillingstreffet der! Men det er vel best for best mulig oppmøte at vi har det i Trondheim.:)

 

Kan du sjekke om det finnes noe skjema for innmelding ? Isåfall kunne gutta fra kysten fått disse...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan stille med noen biler fra Frøya om det er ønskelig.

 

Pen bora foresten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bora foresten!

Takker :)

 

Du har PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du sjekke om det finnes noe skjema for innmelding ? Isåfall kunne gutta fra kysten fått disse...

Har ikke noe skjema! Men hvordan ordner jeg det da? Må spørre litt, er jo ny i gemet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp vært i kontakt med Orkdal Bil og tilbydd oss å stille med noen biler

ettersom dere ikke hadde anledning den dagen.

Snakka med daglig leder og han skulle gi beskjed til vedkommende som er ansvarlig for saken. Så dette ordner seg nok fint.

På denne måten blir jo klubben representert på begge stedene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp vært i kontakt med Orkdal Bil og tilbydd oss å stille med noen biler

ettersom dere ikke hadde anledning den dagen.

Snakka med daglig leder og han skulle gi beskjed til vedkommende som er ansvarlig for saken. Så dette ordner seg nok fint.

På denne måten blir jo klubben representert på begge stedene :)

Flott! Da ordner du den saken! Lykke til!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noe skjema! Men hvordan ordner jeg det da? Må spørre litt, er jo ny i gemet.

 

Vil tro om det finnes så har vel noen av "sjefene" i oslo det? Du har kanskje noen kontakt der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro om det finnes så har vel noen av "sjefene" i oslo det? Du har kanskje noen kontakt der?

Får prøve det da!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.