Corradoen min må ha mere luft

Anbefalte innlegg

Corradoen min må ha mere luft, derfor så lurer jeg på hva dere syntes om styling på corrado, finnes det i det hele tatt noe som er fint? det er så mye rart å velge i, og jeg vil hels holde den mest mulig original utseende messig, men p.g.a. FMIC, så må jeg ha litt mere luft inn foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å modde orginalfangeren?:)

F,eks slik som på denne A4`en..

 

k.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med bare å sette inn Golf G60 ic og kjøre med orginalfanger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Corradoen min må ha mere luft, derfor så lurer jeg på hva dere syntes om styling på corrado, finnes det i det hele tatt noe som er fint? det er så mye rart å velge i, og jeg vil hels holde den mest mulig original utseende messig, men p.g.a. FMIC, så må jeg ha litt mere luft inn foran.

Modifisert rallye IC og lett modifisert fanger...

IMG_0002.JPG

bedre enn diverse RS fangere spør du meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye bedre enn RS fanger.. vil helst beholde den så original som mulig, så en kutte-operesjon kan jo hjelpe litt.

 

Hva må gjøres med en rallye cooler da? og hvor mye må man gi for en?

 

Har alle Golf g60 samme cooleren som rallyen eller?

 

hva gjør jeg med bærebjelken i fangeren med det store hullet der da Rudi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å modde orginalfangeren?:)

F,eks slik som på denne A4`en..

 

Ser jo rimelig brutalt ut, men 3 spørsmål dukker opp:

1) Er dette praktisk på en bil som brukes til og fra butikken hele året?

2) Hvor er skiltet? Ikke kult å ha skiltet skranglende i frontruta heller...

3) Hvor sannsynlig er det at det er det antallet hk som står i vognkortet i en slik bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo rimelig brutalt ut, men 3 spørsmål dukker opp:

1) Er dette praktisk på en bil som brukes til og fra butikken hele året?

2) Hvor er skiltet? Ikke kult å ha skiltet skranglende i frontruta heller...

3) Hvor sannsynlig er det at det er det antallet hk som står i vognkortet i en slik bil?

 

Hvis du ser på posten min så ser du at jeg har skrevet: "F,eks slik som på denne A4`en..", personlig mener jeg at Rudis løsning er den estestisk peneste, og kanskje den mest fornuftige med tanke på de punktene du nevner..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye bedre enn RS fanger.. vil helst beholde den så original som mulig, så en kutte-operesjon kan jo hjelpe litt.

 

Hva må gjøres med en rallye cooler da? og hvor mye må man gi for en?

 

Har alle Golf g60 samme cooleren som rallyen eller?

 

hva gjør jeg med bærebjelken i fangeren med det store hullet der da Rudi?

1:Den må kortes ned noen cm evt så må du kappe bort/modifisere festet til tauekroken fremme på høyre side (sett innenifra bilen)

2:Aner ikke hva disse ligger på i pris

3:Modifiserte bærebjelken ved å kappe bort mesteparten rundt der hullet er men lot det være igjen hoveddelene over og under hullet for å beholde stivheten i den

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ligger vel på mellom 350-650 EUR på ebay.de

 

Ganske dyre orginalt.

 

De fra vanlig Golf G60 er litt annerledes og krever ingen modifisering av ic

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du sier de er litt annerledes, er den noe dårligere valg enn rallye cooleren? kanskje vanskelige å få tak i dissa da? hmm fått tankene mine til å gå nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du sier de er litt annerledes, er den noe dårligere valg enn rallye cooleren? kanskje vanskelige å få tak i dissa da? hmm fått tankene mine til å gå nå..

 

Samme register, men litt annerledes endetank på passasjer siden, litt kortere, og litt mindre størrelse på innløpet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ikke dumt ut.. nå må jeg begynne å sjekke litt rundt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.