#1 Skrevet Mai 16, 2006 Har tenkt å invitere til lokallagstreff (Sorry, vi får vurdere et større treff en annen gang for dere utenbys fra!) på 'ranchen' vår, og tenkte det kunne være kjekt å kombinere dette med årets Audi-begivenhet, nemlig "24 Heures du Mans"!! Er det noen dager det passer beder enn andre i såfall? Løpet går fra 17-18 juni, og det er lørdag/søndag. Hadde inntrykk av at slike grilltreff var mere populære på fredager, men vi er nå her hele helgen uansett! Hva synes folket? Litt info: Ta med telt/campingvogn e.l, hvis dere vil overnatte. Plass nok ute. Grillen blir tent litt senere på fredag enn lørdag, så det kan jo avgjøre saken for noen! Adresse/veibeskrivelse kommer senere, men det er ca. 1.2 mil fra Ås/Gilde opp til oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2006 snakker vi løp på tv\storskjerm i tillegg til litt godt å drikke på og grilling?? Sounds gooood.. Ben\Hans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2006 Skal vel prøve å få skaffet kanal som sender det ja, (motorsTv sender i hvertfall) og på et vis skal vi vel få vist det til litt fler enn én, som er det maksimale antall som kan se på 4" skjermen som fungerer som TV for tiden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2006 Dette høres bra ut BE!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2006 Høres knall ut BE, men har desverre ikke mulighet den helgen. Får komme sterkere tilbake på julebordet he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2006 Litt update: Ser ut som at vi går for lørdag. Selve løpet starter kl. 17.00 LØRDAG 17. juni, så det er vel greit å samles omtrent til denne tiden hvis en vil ha med seg starten. Det skjer allikevel ikke stort før det blir mørkt, og uansett vil det ikke bli noen kåring av vinner før søndag på samme tid. (Duh..) Allikevel vil jeg gjerne at folk sier fra om de kommer, så vi kan forberede grillstørrelse og bord/stoler, evt. hvilket telt som må settes opp på terrassen. Regner nesten med at Dag og Martin kommer med campingvogn, men er det interessant å overnatte for andre, er det som nevnt mulig å sette opp telt på en av plenene.. Det er forresten også kvalifisering til selve racet onsdag og torsdag, men vet ennå ikke om det sendes. Program: http://www.lemans.org/24heuresdumans/live/pages/horaires_gb.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2006 Har en plan om å komme BE, men det avhenger av 3 ting... -om bilen er i lakkeringa -om jeg har "barnevakt" til dyret jeg er "barnevakt" for akkurat i de dager -hva frøkna foretar seg akkurat den dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2006 Har en plan om å komme BE, men det avhenger av 3 ting... -om bilen er i lakkeringa -om jeg har "barnevakt" til dyret jeg er "barnevakt" for akkurat i de dager -hva frøkna foretar seg akkurat den dagen Lett som en plett.. Er det snakk om den vrengte polvotten/twistdotten vi så på ranch-grillingsen, er det vel bare å ta med den! Kattene stikker av uansett, så det er ikke noe prob. med at de denger'n. Frøkna tar du selvsagt med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 29, 2006 Jeg regner med at jeg kommer, får et endelig svar i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 30, 2006 Gidder ikke ta med bjeffedyret...og jeg er btw også bedt på fest på den nye jobben...men jeg får se..regner med at det blir club denne dagen, men gidder ikke planlegge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 30, 2006 Litt update:Ser ut som at vi går for lørdag. Selve løpet starter kl. 17.00 LØRDAG 17. juni, så det er vel greit å samles omtrent til denne tiden hvis en vil ha med seg starten. Det skjer allikevel ikke stort før det blir mørkt, og uansett vil det ikke bli noen kåring av vinner før søndag på samme tid. (Duh..) Allikevel vil jeg gjerne at folk sier fra om de kommer, så vi kan forberede grillstørrelse og bord/stoler, evt. hvilket telt som må settes opp på terrassen. Regner nesten med at Dag og Martin kommer med campingvogn, men er det interessant å overnatte for andre, er det som nevnt mulig å sette opp telt på en av plenene.. Det er forresten også kvalifisering til selve racet onsdag og torsdag, men vet ennå ikke om det sendes. Program: http://www.lemans.org/24heuresdumans/live/pages/horaires_gb.html Denne helgen blir håpløs for meg. Sommer fest med jobben 16.Juni. Og 17 Juni er det sommer fest med gutteklubben..dette starter kl 10.00 ..så vi prekas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 2, 2006 Okei.. Nesten flere som melder at de ikke kommer enn de som sier de er klare.. Gjør det litt annerledes: Frist innen tirsdag 13., og blir vi ikke stort flere enn dette, tror jeg det nesten får være med hele greia.. Så får vi heller finne på noe annet! (Tipper litt trusler får fart i sakene.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 2, 2006 Kom igjen a folkens! BE har til og med skura verandaen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 3, 2006 Jeg kommer hvis formen er bra...Skal på sommerfest med jobben dagen før så jeg får se hvor trøtt jeg er... Men jeg håper virkelig at folk melder sin interesse og kommer pga dette er jo knakane (undervurdert ord) hyggelig!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 6, 2006 Jeg satser stort på å komme... Tror ikke det blir overnatting, men det kan man jo se an... Hyggelig at dere drar igang treff hjemme: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 7, 2006 Nå har ikke jeg vært den mest aktive siden jeg ble medlem, men satser på å få med meg litt flere treff fremover. Har dere plass til en fremmed wannabe fra Lille Berlin så kommer jeg gjerne. 4" skjerm sier du? Skal ikke se bort fra at jeg kan ta med en prosjektor om det trengs. Hvordan høres 80-100" ut? Kanskje ta med 360´n også? .. for de som har lyst til å kjøre litt selv. Har NFS:MW og Project Gotham Racing3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 8, 2006 Hehe.. Neida! det blir nok 38" større enn først annonsert, henter ny LG i morra! (Har jo også sett på 80" siden TV'n konka i vinter, så pj er i boks uansett.. Fett å se en R10 i godt drag på den, men det blir jo litt bedre med 'noe' mer kontrast enn et lærret kan gi på en god sommerkveld, da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 8, 2006 Se der har Erik våkna også...se å få posta et bilde av bil med baklykter i tråden om bilene i lokallaget da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 8, 2006 Se der har Erik våkna også...se å få posta et bilde av bil med baklykter i tråden om bilene i lokallaget da! Alive and kicking Baklykter... hmm, jo nå skal du høre Det har seg sånn at jeg plutselig likte orginallyktene bedre, så FK-lyktene ligger fortsatt i esken sin. Du kan få et bilde av bilen med nye felger om du vil? Men det ble ikke Rial, de ligger fortsatt i kjellern. Kjøpe A8 felger isteden. Kan lage en tråd om gubbebilen jeg, så slipper vi off-topic her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 12, 2006 Jeg kommer... hvis jeg finner frem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 13, 2006 Skavvise.. Påmeldte så langt: (hvis noe ikke stemmer, så si fra!!) Ben Hans P. 2maaaz (+ evt. følge?) Daniel Thomas B Erik Cato Flere har ikke sagt noe ennå.. Blir dermed 7-8 pluss oss, pluss kanskje Geir Chr. (kompis, pot. medlem) og muligens vår nevø Jørgen (medlem uten VAG.. Eller noe annet for den saks skyld. ). Da blir det partaj! Adresse: Bispeveien 1181, se på kart på gulesider, så slipper jeg å lage en dårlig kjøreanvisning.. Oppmøte: Starten på LeMans går kl. 17, men med 24 timer å ta av, er det neppe kritisk for alle.. Så grillen er varm rundt 19-tiden, så er det litt lettere hvis en skal noe annet også! Ta med: Grillmat+drikke Varme klær (etter forholdene, selvfølgelig!) Telt for evt. overnatting OBS! Veien over jordet er EKSTREMT støvete, så for deres egen (les: bilens) og naboenes skyld, kjør pent og sakte! Vi bor i andre hus på venstre side, ikke det første grå! telefon hvis dere er helt 'lost': 95722608 Setter vel opp et skilt ute ved Bispeveien, tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 13, 2006 Ser ut til å bli artig dette OBS! Veien over jordet er EKSTREMT støvete, så for deres egen (les: bilens) og naboenes skyld, kjør pent og sakte! Finnes det en alternativ rute der man kan gi litt gass? Må kjøre rally mens jeg kan. En uke eller to så kommer senken, og da kan jeg bare glemme rally. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 13, 2006 Dette blir morsomt! Skulle egentlig møte en kar i kristiansand på lørdagen, men prøver å bytte det til fredag så jeg får med meg grillinga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 13, 2006 Hehe.. Nei, på den siste grusveien er det nok ikke lurt å kjøre så mye mer enn i 1. eller max 2. gir! Men veien hit er det jo lett å drøye ut, og det er mange paralleller til Bispeveien.. Husk at veiene ofte går gjennom gårdstun, så vis hensyn der, det er nok av skaug og jorder i mellom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 13, 2006 Hehe.. Nei, på den siste grusveien er det nok ikke lurt å kjøre så mye mer enn i 1. eller max 2. gir! Men veien hit er det jo lett å drøye ut, og det er mange paralleller til Bispeveien.. Husk at veiene ofte går gjennom gårdstun, så vis hensyn der, det er nok av skaug og jorder i mellom! Pøh! Ga flat pedal jeg! Fikk noen fingre etter meg, men.. hehe neida. Veien er ikke noe problem selv for lave biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...