Vestfold: Grillings+Le Mans 2006

Anbefalte innlegg

Jeg melder forfall. Ben skal tilogmed jobbe natt til søndag så kommer ikke han heller. Svi av en ostegrill for meg! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke 100% sikkert at jeg kommer: bh : , pga en bursdag, men kan hende jeg får det til....

 

Skal prøve iallefall....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry Thomas16v,det er vel jeg som får skylla siden det er min bursdag... Vi rekker nok en tur...... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer desverre ikke : gråter : : gråter : : gråter :

 

Dem har klart å legge sommerfesten på jobben til samme dag : bh : : bh : : bh :

Og etter noen dager med grubling har jeg kommet fram til at jeg nesten må prioritere gratis alkohol- :o

 

Lover å kommet mye sterkere tilbake : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg må feige ut...men det må jeg se på LørdaNN!

 

Mye og gjøre, og frøkna har sett meg litt for lite og jeg her def sett ho for lite i det siste, så det er mulig jeg må pri henner. Men da selvfølgelig av så gode grunner som at jeg skal styre endel med bilen til uka så da ser jeg ikke hu så mye= bilen som er unnskyldingen her og da er jeg vel NESTEN tilgitt (?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bursdager er no drit!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg må feige ut...men det må jeg se på LørdaNN!

 

Mye og gjøre, og frøkna har sett meg litt for lite og jeg her def sett ho for lite i det siste, så det er mulig jeg må pri henner. Men da selvfølgelig av så gode grunner som at jeg skal styre endel med bilen til uka så da ser jeg ikke hu så mye= bilen som er unnskyldingen her og da er jeg vel NESTEN tilgitt (?)

 

Ta henne med, da!! Er jo ingen som biter her, i hvertfall ikke sååå hardt! :D

Synes vel noen bør representere styret i det minste.. :P

 

Edit: Ooops! Daniel er jo i styret! Hehe.. Ja, vi får stole på ham, da! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2. Kvalifisering LeMans:

Sakset fra http://www.motorstv.fr/:

1 7 Audi Sport Team Joest KRISTENSEN T. 3:30.466

2 8 Audi Sport Team Joest WERNER M. 3:30.584

3 16 Pescarolo Sport MINASSIAN N. 3:32.584

4 17 Pescarolo Sport HELARY E. 3:32.990

5 13 Courage Competition KUROSAWA H. 3:34.120

6 14 Racing for Holland JOHANSSON S. 3:34.864

 

Tror dette blir bra!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann BE !

Jeg kommer, men hvor mange er det nå som i det hele tatt kommer. Det eneste jeg leser om er frafall og tvilsomme unskyldninger....: bråk :

Hilsen en som fortsetter fylla for tjedje dag på rad : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann BE !

Jeg kommer, men hvor mange er det nå som i det hele tatt kommer. Det eneste jeg leser om er frafall og tvilsomme unskyldninger....: bråk :

Hilsen en som fortsetter fylla for tjedje dag på rad : faint :

 

Jeg kommer ihvertfall.. Er ikke det selskap nok ??? :o

 

deeepeeer looooooove!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann BE !

Jeg kommer, men hvor mange er det nå som i det hele tatt kommer. Det eneste jeg leser om er frafall og tvilsomme unskyldninger....: bråk :

Hilsen en som fortsetter fylla for tjedje dag på rad : faint :

 

 

Er snart på vei .. men finner ikke laderen til PDA/GPS´n min... jeg har aldri vært den veien før, så tenkte jeg skulle støtte meg til den.

 

Stemmer det at det er midt mellom Våle og Ramnes? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der var det overstått, takker for kjempeoppmøte fra de som faktisk kom, synes det ble en knall kveld/natt, og ekstra :tilber: til Cato som overnattet på sofaen, med TV'n på hele tiden og så det meste av de 24 timene! :P

Håper vi kan gjøre dette til en slags tradisjon, i hvertfall så lenge det er noe vag-støff på startstreken! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der var det overstått, takker for kjempeoppmøte fra de som faktisk kom, synes det ble en knall kveld/natt, og ekstra :tilber: til Cato som overnattet på sofaen, med TV'n på hele tiden og så det meste av de 24 timene! :P

Håper vi kan gjøre dette til en slags tradisjon, i hvertfall så lenge det er noe vag-støff på startstreken! : ja :

 

Hei igjen !: smil :

 

Jeg vil bare takk for oppvartningen og ett flott initiativ : rock : og understreke at dette frister til gjentagelse : vinke :, spesiellt når VAG gjør det så bra som dette i Le mans (1 og 3. plass) :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp!

 

Dette var veldig hyggelig! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der var det overstått, takker for kjempeoppmøte fra de som faktisk kom, synes det ble en knall kveld/natt, og ekstra :tilber: til Cato som overnattet på sofaen, med TV'n på hele tiden og så det meste av de 24 timene! :P

Håper vi kan gjøre dette til en slags tradisjon, i hvertfall så lenge det er noe vag-støff på startstreken! : ja :

 

 

Vi som skal takke Bjørn Eirik :)

 

Jeg hadde det veldig kult, og det tror jeg de andre hadde også.

Le Mans +Grilling hørtes ut som en god tradisjon :)

 

Nå som TDI er på banen blir det ikke noe spenning lenger da... hihi :P men vi har det like kult uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som noe som burde bli en tradisjon ja...

 

Hyggelig at dere fikk en bra kveld og at det kom noen!!!

 

Jeg for min del er gla for at jeg ble hjemme...

Da seff ikke pga dere, men pga jeg hadde det veldig hyggelig her...

 

(utenom at jeg ble dritsur da jeg dro av folien og lakk fulgte med...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.