#26 Skrevet April 21, 2009 Ja bilen he d veldi godt Einaste forandringen på den er at der er komt xenon i grøftelys Sleng opp noen bilder? Sindre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 21, 2009 Sleng opp noen bilder? Sindre. Skal prøve å få gjort det i løpet av kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 21, 2009 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 22, 2009 William...sett dej ned å sjå over dissa bilda en gong til å fortell mej at den ikke fortjena en tur nedover til Våler!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 22, 2009 Dinna bilen MÅ jo til våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 22, 2009 William...sett dej ned å sjå over dissa bilda en gong til å fortell mej at den ikke fortjena en tur nedover til Våler!? Nja, folk he sett den før so vi fe sjå ka d verte til;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 22, 2009 Virkelig hyggelig å se at bilen ser like fin ut som da jeg stylet/hadde den fra 2003 til 2006. T.o.m. bakrutemerket har overlevd de siste vinterne, imponerende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 22, 2009 Virkelig hyggelig å se at bilen ser like fin ut som da jeg stylet/hadde den fra 2003 til 2006. T.o.m. bakrutemerket har overlevd de siste vinterne, imponerende! Måtte skifte bakrutemerket no, begynte å løsne litt i kantene:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 2, 2009 Såg bilen i Ulsteinvik på Torsdag Steike fine bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 14, 2009 Såg bilen i Ulsteinvik på Torsdag Steike fine bil Ja bilen e grei den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 14, 2012 Hvor er ms design frontfanger kjøpt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 14, 2012 Send en PM til Runar Kopperud, så får du nok svar på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 14, 2012 MS Design og Votex er det samme Eller som det nå heter, originaltilbehør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 14, 2012 hvor er det mulig å få kjøpt noe slikt nå da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Januar 14, 2012 MS Design og Votex er det samme Eller som det nå heter, originaltilbehør Stemmer det, det hadde jeg glemt. hvor er det mulig å få kjøpt noe slikt nå da ? Som Bernhard skriver her så er det originaltilbehør. Du får kjøpt det på Møller, men vær klar over at den ikke er billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 14, 2012 noen som evt kan sjekke opp delenr på dette ? skal jeg bare dra å spørre etter votex front til en passat 2004 mod ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 14, 2012 noen som evt kan sjekke opp delenr på dette ?skal jeg bare dra å spørre etter votex front til en passat 2004 mod ? sjekk ebay:) så en front der for noen dager siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 14, 2012 Hos Møller så ligger vel denne på rundt 6-6500,- mener jeg å huske.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 15, 2012 her er delenr.. 3B0 071 609 UC 9AX 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 17, 2012 her er delenr.. 3B0 071 609 UC 9AX fant nesten helt likt dele nr på møller men UTEN - U - på bilde så ser det ut som den fangeren.. men er sånn lite fe** bilde.. må se hva jeg gjør:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 17, 2012 fant nesten helt likt dele nr på møller men UTEN - U - på bilde så ser det ut som den fangeren.. men er sånn lite fe** bilde.. må se hva jeg gjør:) hva var prisen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Januar 17, 2012 hva var prisen? mener å huske rundt 6500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Januar 17, 2012 mener å huske rundt 6500,- da har jeg villa sjekket ebay.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Januar 30, 2012 Er denne saken det er snakk om Gamle til Runar Kopperud ja. Strøken bil! Nydelig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 30, 2012 Bil og felger tilsalgs... http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?Limit=20;ListOrder=amsAdItems.PayTime%20DESC;Offset=20;Status=Active;Type=hmaAuto;_cmd=results;xBrand_Multiple=1100503;xChassisType_Multiple=1003003;xModel_Multiple=1207653#AdItemId1453051 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=35144518 Kan ikke gå god for tilstand siden jeg hadde denne bilen fra ny til ca 60.000 km og det er 6 år og 130.000 km siden men topp bil i mitt eie i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...