#1 Skrevet Mai 16, 2006 Er det noen som skal til Våler på søndags morgen? Si ifra hvis du kan ha med en passasjer (ikke meg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2006 Mulig jeg skal dra søndag.. Jeg kommer hjem fra dansketur lørdag kveld, så det avhenger veldig av formen min.. Enten drar jeg søndag morgen eller også drar jeg ikke i det hele tatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2006 Er det ingen som skal opp på søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2006 Har ikke bestemt meg enda om jeg skal dra opp for hele helgen eller opp på søndag bare... Kan jo si i fra når jeg har bestemt meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2006 Det hadde vært fint ja. Og til dere andre som lurer så er han veldig snill han som evt. skal sitte på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2006 Det hadde vært fint ja. Og til dere andre som lurer så er han veldig snill han som evt. skal sitte på Hadde du vært smart hadde du skrevet at: "hun"er 20 år gammel og blond Da tipper jeg responsen hadde blitt noe annet jeg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2006 Jeg og en kompiss skal hvertfall kjøre;) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=483393#post483393 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...