Oslo: Kolonne til hovedtreffet fredag 2/6 ?

Blir du med på fellerskjøring til Våler fredag 2/6?  

17 stemmer

  1. 1. Blir du med på fellerskjøring til Våler fredag 2/6?

    • Jeg henger meg på
    • Rekker desverre ikke dette
    • Vet ikke enda


Anbefalte innlegg

Er det stemning for å kjøre i samlet tropp til Våler 2/6? Vi kan gjøre som i fjor og møte opp på Statoil Furuset ca kl 12 eller 13. Meld dere på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp, jeg skal møte Agder lokallag på Sem på formiddagen. Vi passerer jo Statoil Furuseth på veien oppover og er en stor gjeng derifra da. Hadde vel vært supert om Oslo stod å ventet slik at vi kom enda flere oppover?

 

Hvor er det de ulike Oslo-folkene skal bo på treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer nok kun til å være der på søndag så jeg kan dra igang en kollonne for dem jeg... så tar dere fredag/lørdag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vel vært supert om Oslo stod å ventet slik at vi kom enda flere oppover
Dette burde vi få til. Vet du ca. når dere kommer?

 

(bor på hytta 3 mil sør for Våler denne helgen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer nok kun til å være der på søndag så jeg kan dra igang en kollonne for dem jeg... så tar dere fredag/lørdag

Da er vi 2 i den kolonna:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette burde vi få til. Vet du ca. når dere kommer?

 

De kjører fra Arendal ca. kl. 09:00 noe som gjør at dem havner i Oslo rundt 12-13 tiden. Kan jo avtale dette nærmere med dem i dems kolonnetråd på lokallagsforumet dems.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følgende fastspikrede plan:

 

Oppmøte Statoil Furuset klokken 12:30. Derifra kjører vi så snart alle er klare.

 

Agder, Telemark, Vestfold og Drammen lokallag kommer oppover i kolonne og møter Oslo på Statoil Furuset rundt 12:00 slik at man er alle klare til avgang 12:30.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heng dere på folkens, jo fler jo bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heng dere på folkens, jo fler jo bedre.

jeg klar som et egg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi Bergen kommer nedover på Torsdags kvelden og kjører rett til hytta mi på Hvaler. Vi skal til strømstad på fredagsmorgen for innhandling av TT pils seff og grillmat og annet smuglegodts. Men tror ikke vi rekker frem til 12.30 men kan jo ringe Arne og si hvor i verden vi er iallefall! Muuuuulig vi rekker da?

Vi skal sove på Elverum campingen.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det avsatt tid når kolonnen kommer innom Shell på Korset eller stopper dere ikke der? Hadde hvertfall planer om å henge meg på derfra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg henger meg på troor jeg. vis jeg tar fri på fredagen;)

 

Jeg skal også ha meg meg en henger oppover, så vis noen vil. så kan dere få låne litt plass i hengeren.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det avsatt tid når kolonnen kommer innom Shell på Korset eller stopper dere ikke der? Hadde hvertfall planer om å henge meg på derfra.

 

Shell på Korset klokken 13:00.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke det at jeg forventer at dere gidder men hvis dere prøver å være veldig trege så håper jeg på at jeg rekker dere på korset. I værste fall tar jeg dere vel igjen på veien tenker jeg. Hvor går ruta opp? Gjennom Kongsvinger eller forbi Elverum?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke det at jeg forventer at dere gidder men hvis dere prøver å være veldig trege så håper jeg på at jeg rekker dere på korset. I værste fall tar jeg dere vel igjen på veien tenker jeg. Hvor går ruta opp? Gjennom Kongsvinger eller forbi Elverum?

 

 

Jeg skal kjøre henger så meg tar du i hvertfall igjenn;)

 

Håper vi tar igjennom kongsvinger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal være med i kolonna så tar jeg igjen alle når jeg tar igjen deg: vinke : Kolonna går ikke fortere en tregeste bil. Hele poenget med kolonne er jo at vi skal kjøre samlet opp da.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal være med i kolonna så tar jeg igjen alle når jeg tar igjen deg: vinke : Kolonna går ikke fortere en tregeste bil. Hele poenget med kolonne er jo at vi skal kjøre samlet opp da.: rock :

 

 

Får håpe jeg ikke sinker gjengen så mye att dem blir irritert da;) henger er jo ikke akkurat stabil i 90-100. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he. Jo mere du forsinker dem jo bedere er det for meg som skal ta dere igjen:rolleye: Nei ingen kommer til å bli iriterte på deg. Vi skal jo ut og kose oss ha en fin helg. Det er ikke noe poeng i å komme fortest mulig frem men å ha det morro og kose oss;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he. Jo mere du forsinker dem jo bedere er det for meg som skal ta dere igjen:rolleye: Nei ingen kommer til å bli iriterte på deg. Vi skal jo ut og kose oss ha en fin helg. Det er ikke noe poeng i å komme fortest mulig frem men å ha det morro og kose oss;)

 

 

hehe, sier noe der. hvor langt etter kommer du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen blir levert til rens og polering enten i kveld eller i morra kl 08:00. Han skulle prøve å bli ferdig til 12:30 men kunne ikke låve noe. Så når han er ferdig må jeg hente bilen og pakke den så er jeg klar. Så regner med jeg blir alt fra 30min til 1 time etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg slenger meg på fra shell på korset folkens, så det er bare å komme innom der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folka klare for treff?? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.