#1 Skrevet Mai 17, 2006 Hei! Jeg vil Gratulere alle medlemmer med denne dagen, og håper dere får en riktig fin dag!! Hipp hipp hurra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2006 Hva bruker folket dagen på da? Istedet for is og brus venter jeg på at verksmesteren skal våkne så jeg kan dra og skru bil hurra-hurra-hurra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 17, 2006 jeg sitter på skolen og jobber med hovedprosjekt Gratulerer med dagen alle sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2006 Bilskruing her i hvert fall, langt unna tog og softis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2006 Hva bruker folket dagen på da?Istedet for is og brus venter jeg på at verksmesteren skal våkne så jeg kan dra og skru bil hurra-hurra-hurra "Verksmesteren" er nå våken og skal begynde å polere bil: Gratulerer med dagen alle sammen: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...