Bakkdiff på Audi Coupe Q20V

Anbefalte innlegg

Halla

 

Jeg som så mange andre greide ikke å motså fristelsen til å prøve en liten burnings, dum som jeg er, og resultatet av dette var en skurrelyd og null framover rulling etterpå når jeg var ferdig..... jeg kan kjøre med diff sperra inne og da går det fint så er vel ikke motoren eller girkassa.. men den kobler seg jo ut etterhvert da kan du si....... noen som vet eller tror de vet hva det kan være?

 

mvh

Robin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Indre eller ytre drivledd, eller brukket stikkaksling. Been there, done that;)

 

PS1: Vedder forresten en tier på at det er ytre drivledd høyre bak.... Ser ut til at høyresida er svakere av en eller annen grunn....

 

PS2: Hvis du løfter på sitteputa på baksetet ditt, så ser du en boks med noen ledninger og vakumslanger på. Klipp ledningen som er HVIT/BLÅ og du kan kjøre med sperra hele tida!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Indre eller ytre drivledd, eller brukket stikkaksling. Been there, done that;)

 

PS1: Vedder forresten en tier på at det er ytre drivledd høyre bak.... Ser ut til at høyresida er svakere av en eller annen grunn....

 

PS2: Hvis du løfter på sitteputa på baksetet ditt, så ser du en boks med noen ledninger og vakumslanger på. Klipp ledningen som er HVIT/BLÅ og du kan kjøre med sperra hele tida!

 

 

ok, vet du om det er dyrt og fikse eller? er jo skikkelig skræmt nå heh..... er det forresten sunt å kjøre med sperre hele tida?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sunt å kjøre med sperra hele tida nei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sunt å kjøre med sperra hele tida nei.

 

var det jeg kunne tenke meg liksom ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sunt å kjøre med sperra hele tida nei.

 

Hvis en drivaksel er gåen gjør det ikke noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sunt å kjøre med sperra hele tida nei.

 

 

Har ingentig å si med knukket aksling;)

 

Edit: Roger, du kom meg et minutt i forkjøpet;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingentig å si med knukket aksling;)

 

Edit: Roger, du kom meg et minutt i forkjøpet;-)

 

okey :), tror det stemte det du sa Erik, at det var ytre drivaksel så takk for hjelpa: smil : da blir det nok mekking imorra :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey :), tror det stemte det du sa Erik, at det var ytre drivaksel så takk for hjelpa: smil : da blir det nok mekking imorra :rolleye:

 

Bare hyggelig! Vant jeg en tier nå da?;) Hehe, neida, det var nok bare kostbar erfaring som var til hjelp der gitt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig! Vant jeg en tier nå da?;) Hehe, neida, det var nok bare kostbar erfaring som var til hjelp der gitt:)

 

 

hehe ja, peil på hvor mye den erfaringen kosta eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja, peil på hvor mye den erfaringen kosta eller?

 

 

Husker ikke helt, men tror ikke det var allverden, rundt en 1000 lapp kanskje.. Er visst mye dyrere forran!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke helt, men tror ikke det var allverden, rundt en 1000 lapp kanskje.. Er visst mye dyrere forran!

 

høh? jeg måtte ut med 2k for et ledd..... men det var feil da så jeg kan bytte det, men det er lurt å kjøpe brukt kanskje? noen som vet om noen som har? drivledd og aksel på høyre side bak......?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høh? jeg måtte ut med 2k for et ledd..... men det var feil da så jeg kan bytte det, men det er lurt å kjøpe brukt kanskje? noen som vet om noen som har? drivledd og aksel på høyre side bak......?

 

ingen som har stikkaksling og drivledd til denne bilen? jeg har spurt overalt men de jævla audi folka skal ha 7,5k : bh : må jo finnes brukt ET ELLER ANNET STED!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trøndelag bildeler kan du prøve. 73 97 36 00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt å høre Robin! Håper virkelig du får "gamle-bilen" på veien snart, og at det ikke koster skjorta;)

Er vel sånt som kan skje det når man leker seg litt, hehe..

Lykke til med mekkinga hvertfall!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt å høre Robin! Håper virkelig du får "gamle-bilen" på veien snart, og at det ikke koster skjorta;)

Er vel sånt som kan skje det når man leker seg litt, hehe..

Lykke til med mekkinga hvertfall!!

 

 

hehe ja dessverre så er det det, får vel vente til vinteren med sånt da :P , eneste som er litt dritt er at det er jo ikke mulig å finne brukt!, bortsett fra Trøndelag bildeler som jeg ikke får svar av selvfølgelig men får ringe de imorr..... seinere idag tenker jeg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.